BMW316 Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Det er jo helt utrolig hor mye man klarer og 'ødelege' en bil... hvis man virkelig går inn for det seer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 Fy faen, den der var kraftig stygg. Spesiellt bakenden. Uffuff! Men felgene liker vi <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 hmm.. han kan i alle fall ikke skru.. fy faen at det er mulig å klare å sette bakfangern opp ned:P se så sinsykt stygt! huff... (foresten vet at det er menigian at fangeren skal være sånn:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Ligner fælt på noe Veilside styling, hverfall jappseinspirert! Sikkert noen som liker den slags også! ugh ugh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Den hekken var helt jævli stygg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 noen som klarer det utrolige åss. blæææ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 noen som klarer det utrolige åss. blæææ! Ja, jeg må si meg enig der, både om bilen å deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Hehehe! Husker tida der alle linka til jimmy540 for å si hvor stygg den og den bilen var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 men seriøst.. syns eieren en slik bil er kul? det nekter jeg å tru, for det er rett og slett totalt umulig. Det er fysisk og psykisk umulig å like en sånn bil.. punktum. Til og med en original bil med original høyde og sykkeldekk ser bedre ut enn det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 men seriøst.. syns eieren en slik bil er kul? det nekter jeg å tru, for det er rett og slett totalt umulig. Det er fysisk og psykisk umulig å like en sånn bil.. punktum.Til og med en original bil med original høyde og sykkeldekk ser bedre ut enn det der.. Du av alle burde jo syntes det her var mega tøft. Eller nei vent, var kanskje rosa bil som var rått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Da passer nok denne enda bedre. Er jo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holtermann Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 rett og slett stygt ! ødelagt utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 hahahah, å fy f... den var fæl, men skal innrømme at jeg ser potensiale i en pick up e34, men litt annerledes enn den der da:p Hvis dere har sett -drifte-200sx pick up, noe sånt men uten plast og med maaaaasse senk på en cleaen e34, det trur jeg faktisk kunne blitt veldig tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå