NSS Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Jaja... Da drar jeg til kongeparken... Dere får ha en fin helg alle sammen! Det skal jeg hvertfall . Konge å være russ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 hehe, heldigge Husker godt når jeg var russ... Kongeparken overgår alle forventninger Bjynner å rulle in endel svære Bærums-busser her nå...kommer nok masse folk i år også Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Russ må dø. Fordømte drittunger, voffor gör di på detta viset? Skriker og bråker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Kongeparken er ikke før imorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Skulle ønske jeg var russ igjen... var en fin tid det.. 17 dager med fest og morro, går det an å bli bedre??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hvis noen ser en buss som det står: "Son Of A Beach" på... Der er jeg jaja, der dro jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Russ må dø. Fordømte drittunger, voffor gör di på detta viset? Skriker og bråker. vaffor måste han væra så jævlit negativ?? heheh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Ja russetiden var konge den... Kjørte nettopp min bedre halvdel til båten som går fra Bergen til Stavanger for hun skal i kongeparken å rus(s)e seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Ja russetiden var konge den...Kjørte nettopp min bedre halvdel til båten som går fra Bergen til Stavanger for hun skal i kongeparken å rus(s)e seg Huffda.. Føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Ja nå har jeg vert på Ålgård noen timer, og fyttikatta med russ over HELE Ålgård, søppel overallt, men hekkan de ser ut til å kose seg Kjørte noen stakkars russ opp til parken også, for bussen hadde gått fra dem, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 oi huffda... Det var en slitsom og fet helg!!! Jævla dritt av det kostet 600kr med taxi fra kongeparken og til hotellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Kanskje det er på tide å reformere russefeiringen...hva med litt mer studentfest og litt mindre fyll og spetakkel ? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276506 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 Fett var det hvertfall der, stakkars de som må rydde opp! Det så jævlig ut der Hvertfall i "vænland" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Kanskje det er på tide å reformere russefeiringen...hva med litt mer studentfest og litt mindre fyll og spetakkel ? Det skjer nok aldri. Forøvrig ble jeg passert av en e46 sedan og en e90 (rett etter hverandre) på vei hjem isted, og signaturen din stemmer ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Kanskje det er på tide å reformere russefeiringen...hva med litt mer studentfest og litt mindre fyll og spetakkel ? Det skjer nok aldri. Forøvrig ble jeg passert av en e46 sedan og en e90 (rett etter hverandre) på vei hjem isted, og signaturen din stemmer ikke! Hehehe...å ja...skal vi slåss ?...den stemmer 100%. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå