NSS Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Jaja... Da drar jeg til kongeparken... Dere får ha en fin helg alle sammen! Det skal jeg hvertfall . Konge å være russ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 hehe, heldigge Husker godt når jeg var russ... Kongeparken overgår alle forventninger Bjynner å rulle in endel svære Bærums-busser her nå...kommer nok masse folk i år også Kos deg masse Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Russ må dø. Fordømte drittunger, voffor gör di på detta viset? Skriker og bråker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hhenrik Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Kongeparken er ikke før imorgen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennyZM Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Skulle ønske jeg var russ igjen... var en fin tid det.. 17 dager med fest og morro, går det an å bli bedre??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSS Posted May 5, 2005 Author Share Posted May 5, 2005 Hvis noen ser en buss som det står: "Son Of A Beach" på... Der er jeg jaja, der dro jeg hvertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Russ må dø. Fordømte drittunger, voffor gör di på detta viset? Skriker og bråker. vaffor måste han væra så jævlit negativ?? heheh... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Ja russetiden var konge den... Kjørte nettopp min bedre halvdel til båten som går fra Bergen til Stavanger for hun skal i kongeparken å rus(s)e seg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Ja russetiden var konge den...Kjørte nettopp min bedre halvdel til båten som går fra Bergen til Stavanger for hun skal i kongeparken å rus(s)e seg Huffda.. Føler med deg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Ja nå har jeg vert på Ålgård noen timer, og fyttikatta med russ over HELE Ålgård, søppel overallt, men hekkan de ser ut til å kose seg Kjørte noen stakkars russ opp til parken også, for bussen hadde gått fra dem, hehe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSS Posted May 8, 2005 Author Share Posted May 8, 2005 oi huffda... Det var en slitsom og fet helg!!! Jævla dritt av det kostet 600kr med taxi fra kongeparken og til hotellet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Kanskje det er på tide å reformere russefeiringen...hva med litt mer studentfest og litt mindre fyll og spetakkel ? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276506 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSS Posted May 8, 2005 Author Share Posted May 8, 2005 Fett var det hvertfall der, stakkars de som må rydde opp! Det så jævlig ut der Hvertfall i "vænland" Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Kanskje det er på tide å reformere russefeiringen...hva med litt mer studentfest og litt mindre fyll og spetakkel ? Det skjer nok aldri. Forøvrig ble jeg passert av en e46 sedan og en e90 (rett etter hverandre) på vei hjem isted, og signaturen din stemmer ikke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Kanskje det er på tide å reformere russefeiringen...hva med litt mer studentfest og litt mindre fyll og spetakkel ? Det skjer nok aldri. Forøvrig ble jeg passert av en e46 sedan og en e90 (rett etter hverandre) på vei hjem isted, og signaturen din stemmer ikke! Hehehe...å ja...skal vi slåss ?...den stemmer 100%. \:D/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts