Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja... Da drar jeg til kongeparken... Dere får ha en fin helg alle sammen! Det skal jeg hvertfall :) . Konge å være russ :)

Skrevet

hehe, heldigge ;)

Husker godt når jeg var russ... Kongeparken overgår alle forventninger :D

Bjynner å rulle in endel svære Bærums-busser her nå...kommer nok masse folk i år også ;)

Kos deg masse ;)

Skrevet

Hvis noen ser en buss som det står: "Son Of A Beach" på... Der er jeg :) jaja, der dro jeg hvertfall :)

Skrevet
Russ må dø. Fordømte drittunger, voffor gör di på detta viset? Skriker og bråker.

vaffor måste han væra så jævlit negativ?? ;):P heheh...

Skrevet

Ja russetiden var konge den...

Kjørte nettopp min bedre halvdel til båten som går fra Bergen til Stavanger for hun skal i kongeparken å rus(s)e seg :cry:

Skrevet
Ja russetiden var konge den...

Kjørte nettopp min bedre halvdel til båten som går fra Bergen til Stavanger for hun skal i kongeparken å rus(s)e seg :cry:

Huffda.. Føler med deg. :P

Skrevet

Ja nå har jeg vert på Ålgård noen timer, og fyttikatta med russ over HELE Ålgård, søppel overallt, men hekkan de ser ut til å kose seg :D

Kjørte noen stakkars russ opp til parken også, for bussen hadde gått fra dem, hehe...

Skrevet

oi huffda... Det var en slitsom og fet helg!!! :) Jævla dritt av det kostet 600kr med taxi fra kongeparken og til hotellet :P

Skrevet

Fett var det hvertfall der, stakkars de som må rydde opp! Det så jævlig ut der :P Hvertfall i "vænland" :P

Skrevet
Kanskje det er på tide å reformere russefeiringen...hva med litt mer studentfest og litt mindre fyll og spetakkel ? :?

Det skjer nok aldri.

Forøvrig ble jeg passert av en e46 sedan og en e90 (rett etter hverandre) på vei hjem isted, og signaturen din stemmer ikke! :lol:

Skrevet
Kanskje det er på tide å reformere russefeiringen...hva med litt mer studentfest og litt mindre fyll og spetakkel ? :?

Det skjer nok aldri.

Forøvrig ble jeg passert av en e46 sedan og en e90 (rett etter hverandre) på vei hjem isted, og signaturen din stemmer ikke! :lol:

Hehehe...å ja...skal vi slåss ?...den stemmer 100%. \:D/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...