Gunnar Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Æh. Jeg kikket nettopp på sidene i Internet Explorer 6, og oppdaget til min store overraskelse noen hvite striper i toppbanneren her på sidene. Noen flere som har de? Jeg pleier vanligvis ikke bruke IE, og trodde ikke noe så simpelt som 6 jpeger og en tabell med "normale" innstillinger skulle være forskjellig i forskjellige browsere... Flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Æh. Jeg kikket nettopp på sidene i Internet Explorer 6, og oppdaget til min store overraskelse noen hvite striper i toppbanneren her på sidene. Noen flere som har de?Jeg pleier vanligvis ikke bruke IE, og trodde ikke noe så simpelt som 6 jpeger og en tabell med "normale" innstillinger skulle være forskjellig i forskjellige browsere... Flaut! Hehehe...du har helt rett... ...Mozilla Firefox er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 Fatter det ikke. Både bildet til venstre og bildet til høyre (lotteribanneren) er 60 pixler høye, så hvorfor IE dytter ut tabellen skjønner jeg ingenting av. Det blir riktig når jeg setter fixed height på bildet til 57 pixler..?? Dusteopplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Bruker Avant Browser (bruker deler av IE sin kjerne), men kan ikke se noen striper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Så striper tidligere... i overkant og underkant av pocket bike bildene, men de er borte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Ser ingen forskjell om jeg bruker firefox eller IE ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Funker fint her, IE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Jøss, trodde du var IE-mann jeg Gunnar. Sida fungerer forresten helt perfekt i konqueror. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Det var noen hvite striper før men nå er det bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg bruker IE, og har ikke hatt noen problemer. Funker som det skal her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Ingen striper her heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 Fjernet det rett etter innlegget til bmwE9. Men det er bare en kjapp fix - pocketbike-banneren er "trøkt" sammen med tre pixler. Derfor ser teksten litt rar ut. Forstår fortsatt ikke hvorfor de stripene dukker opp i IE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå