Gå til innhold

Lørdagsbilder av mine biler


Burde jeg overbevise fruen om at IS'en ikke burde selges  

44 stemmer

  1. 1. Burde jeg overbevise fruen om at IS'en ikke burde selges

    • JA, Den tøffe E30'en må du selvfølgelig aldri selge, lev lykkelig med den alle dine dager.
      20
    • NEI, Gammle E30 er søppel som burde selges til russ og 17åringer fort som f.
      12
    • Nei, Jeg vil gjerne kjøpe IS'en av deg, og leve lykkelig alle mine dager, mens du kjører stasjonsvogn.. muhaaahaha
      12


Anbefalte innlegg

Var jo skikkelig pene biler da, :D men hvorfor ikke selge begge å kjøpe noe nyere?

Hvorfor i alle dager skal jeg nedgradere bilparken min? jeg har jo allerede bmw's fineste biler i gården og garasjen!

Jeg ser ikke noe behov for å betale mer for like mye eller mindre.

Why pay more`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ungkar og spellemann og klarer meg med en bil, men hvis jeg hadde hatt familie hadde jeg ganske sikkert hatt 1 stk. fornuftig familiebil og 1 stk. ikke fullt så fornuftig "lekebil". E30 318is er en perfekt bil til det formålet.

Jeg mener altså at du skal beholde is'en og glede deg som en unge foran hver banekjøring på Reve. Jeg selv har solgt en 318is for mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, jeg vill ikke ha en gnager! ser du ikke at jeg har en skikkelig stasjonsvogn :-) :-)

Alternativet måtte vært å selge stasjonsvogna og ha en passat i tillegg.. forresten, glem det, jeg kjører ikke gnager uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, jeg vill ikke ha en gnager! ser du ikke at jeg har en skikkelig stasjonsvogn :-) :-)

Alternativet måtte vært å selge stasjonsvogna og ha en passat i tillegg.. forresten, glem det, jeg kjører ikke gnager uansett!!

he he!! gnager er jo kjempekult! NOT!!

hva skal du ha for bilen da? hvilket utstyr har den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind; jeg ser i din signatur at du savner din gamle 72' 2002 Turbo...tror du ikke at du vil komme til å savne iS´en også hvis du selger den ? Hvis jeg hadde hatt en pen og mer eller mindre original E30 318iS ville jeg ikke ha solgt den for småpenger. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...