RenZor Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 kondolerer så myefikk sånn klump i halsen nå. har lest hele tråden om bilen. så plutselig ser jeg dette på siste siden. er ikke akkuratt dette man har lyst til og se. Samma her, dette var ekkelt Kondolerer til alle som kjente gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sta1n1 Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Eg vett ikkje hva eg skal si uten om at dette var ein trist slutt Kondolerer så mye til familie og venner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 huff.. ja er sånna ting som virkelig beviser idiotien ved å kjøre fort å uforsvarlig.. for det skal jo faktisk ikke store feilen til før det kan gå skikkelig galt... kondolerer så mye til familie, venner å bekjente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksbmw Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Den TT lakken er en blanding av blå, blå perle og mindre rød perle, ikke kamelon men slikt kommer tydelig frem i lyset. Jeg kan lage en slik lakk på jobben, finnes ikke noen lakk-kode på den lakken der. Beste måten å få frem den der er å lakke bilen i blå, blå perle så rød perle.. så klarlakk på toppen. Da ser bilen blå ut helt til solen eller sterkt lys kommer til, hvis noen så Steffen "tempel" (essokickers) sin omega 3,0 24 sort med gull skjær i sollyset var det jeg som blandet fargen. Full kamelon er jo fett men koster grisemye for skikkelig miks. Lykke til uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Har laget en liten tribute til denne tragiske historien. En liten film rett etter bilen var byggd opp. Klikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Skikkelig skikkelig pen bil, trist at det gikk som det gikk. Dessverre alt for mange M-biler som ender slik. En kamerat av deg som kjøpte og vraka bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Skikkelig skikkelig pen bil, trist at det gikk som det gikk.Dessverre alt for mange M-biler som ender slik. En kamerat av deg som kjøpte og vraka bilen eller? Kjennte ikke han som kjøpte bilen nei. Men ble jo litt kjennt med han. Synd det gikk som det gjor Gale med bilen, men at han omkom var jo tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Ja det er bestandig trist med slike ulykker. Det skulle vært enklere å få "testa" slike biler lovlig her til lands. Leste hele tråden, men skjønte liksom ikke hvor det hadde blitt av bilen, derfor jeg spurte. Husker jeg drev å sikla etter den på noen biltreff det året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Virkelig synd dette. Men må gi deg skryt for filmen, den var veldig fint laget. R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Eg lure litt på denna fargen Hva syns dere?????????????? halloen,er det noen som har lakkcoden på denna TT?????? Noen som vet av flere bilder av ttn? Er den peneste tt jeg har set.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 Eg lure litt på denna fargen Hva syns dere?????????????? halloen,er det noen som har lakkcoden på denna TT?????? Noen som vet av flere bilder av ttn? Er den peneste tt jeg har set.. Er kompisen til en jeg kjenner som har byggd den. Kommer fra Voss i Hordaland. Men om bilen befinner seg der enda vett jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Haha. Den her er bygd på tangen. 5 min her i fra. Kenneth som har bygd den. Kan skaffe deg all den infoen du vil ha om den Geir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Jaja, men er ikke Audi`en det dreier seg om her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Sinnsykt pen bil, med en sinnsykt rå lyd! Utrulig trasig at det endte slik det gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Sinnsykt pen bil, med en sinnsykt rå lyd! Utrulig trasig at det endte slik det gjorde Savner gobilen, lyden var også meget bra ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå