Gå til innhold

Nye sommersko...


Anbefalte innlegg

Slenger inn noen bilder av de nye sommerskoene til bilen, bildene er tatt i litt hui og hast, så derfor ikke så gode som de burde vært.

Først litt bilder av de lånte sommerskoene (Tok jo så #!"¤! lang tid før felgene jeg bestilte kom, så måtte låne noen i mellomtiden) :

sommersko_004.jpg

sommersko_006.jpg

Også de nye som vel skal sitte en stund....

sommersko_010.jpg

sommersko_013.jpg

Sånn ser de ut i katalogen, her ser de rettere ut enn i virkeligheten mener nå jeg....:

979111958.28634.317_small.jpg

Ikke heeelt sikker på om jeg er 100% fornøyd, jeg tror jeg må sove på det.

Og emblemer er på vei, de hadde bare ikke kommet enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekkdim skal være 225/45/17 mener jeg.

Dessuten tror jeg ikke jeg liker eikene jeg heller, jeg innbilte meg at de skulle være smalere og ikke med _Den_ forbaska bøyen på.

Det er jo ikke samme felgen som på bildet. Se f.eks på hver tredje eike som har slikt lite hull i på din felg - de går jo langt innover. Ville krevd å få riktige felger eller avslag i pris hadde jeg vært deg.

Men for all del - syntes det ble pent. Litt senk foran, som så mange av oss andre også trenger, så er du der... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igrunn ressonert meg fram til at felgene på bildet umulig kan være de samme som jeg bestilte fra katalogen, eller hva tror dere..!?

Som flere har påpekt, så er eikene forskjellige, både i størrelse og krumming, det mener i alle fall jeg...

Katalogen de ble bestilt fra var 2005, så det kan ikke ha skjedd noen forandring den veien, da må jeg heller ha fått tilsendt et par felger fra fjorårets "kolleksjon", kan det ha skjedd...?

Eller kan et bilde være så totalt misvisende..?

Har selvfølgelig ingen papirer på felgene.... Har ventet 3 uker på og få dem, og da de endelig kom var jeg selvfølgelig kjapp med å reise til butikken og få lagt om.. Stusset da jeg så felgene, for de så ikke ut som de jeg hadde bestilt, men somla meg selvfølgelig ikke til å protestere....

Hvordan er det med kjøpsloven, angrefrist o.l i slike saker..?

Kan jeg være "vanskelig" til tross for at felgene står på bilen og er kjørt med...?

Blæ, dette var skikkelig nedtur.....

De var jo ikke spesielt billige heller gitt, og det er lite gøy når det ikke ble noe fint en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde de Artech hjula hadde gått ut av produkjon for flere år siden. Hadde ne katalog fra '98 hvor der var akkurat det bildet som du postet.

Dine felger er forøvrig IKKE samme felger som på produktbildet.

Hvis du ser på hullene mellom bolthullene på dine felger, ser du at konturen av eikene stopper rundt hullet. Det gjør de ikke på det andre bildet. Og dine felger hat mye med krumming på eikene. Hadde det vært samme felgen på det andre bildet hadde du garantert sett samme krumming.

Endring:

Etter å ha lest gjennom innlegget en gang til, sier vi at min melding bare var en oppsummering av Gunnar sin :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HAR fått feil felg!!!!!!!

på denne siden http://www.artec-gmbh.de/bilderliste-04 ... fdc64868fc er katalogen over artec sine felger for 2004, på side 9 er det bilde avtre typer MS felger, type 1 type 2 og type 4.

Jeg skulle hatt type 1, og man kan jo tydelig se at det er type 2 jeg har fått......!

Kan jeg da gå til forhandler og klage og kreve og få riktige tilsendt til tross for at jeg ikke har papirer på hva jeg har bestilt....? De _vet_ det jo godt, for jeg stod godt over 2 timer nede i butikken og gnåla når jeg lurte på hva jeg skulle ha for slags felger...

Og jeg synes klart at type 1 er finere enn type 2....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...