Atlarelle Skrevet Mai 9, 2005 Skrevet Mai 9, 2005 Slenger inn noen bilder av de nye sommerskoene til bilen, bildene er tatt i litt hui og hast, sÄ derfor ikke sÄ gode som de burde vÊrt. FÞrst litt bilder av de lÄnte sommerskoene (Tok jo sÄ #!"€! lang tid fÞr felgene jeg bestilte kom, sÄ mÄtte lÄne noen i mellomtiden) : OgsÄ de nye som vel skal sitte en stund.... SÄnn ser de ut i katalogen, her ser de rettere ut enn i virkeligheten mener nÄ jeg....: Ikke heeelt sikker pÄ om jeg er 100% fornÞyd, jeg tror jeg mÄ sove pÄ det. Og emblemer er pÄ vei, de hadde bare ikke kommet enda...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 9, 2005 Skrevet Mai 9, 2005 Felgene var da pene de! Senk bilen iallefall noen cm fremme, sÄ blir de enda penere. Tenker du blir mer fÞrnÞyd da
John H Skrevet Mai 9, 2005 Skrevet Mai 9, 2005 Hmm..ikkje heil min smak, men kant er jo alltid en vinner pÄ bmw..har du ikkje senterkopper, mangler liksom noe
Atlarelle Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Skrevet Mai 9, 2005 dekkdim skal vÊre 225/45/17 mener jeg. Dessuten tror jeg ikke jeg liker eikene jeg heller, jeg innbilte meg at de skulle vÊre smalere og ikke med _Den_ forbaska bÞyen pÄ.
hagenisse Skrevet Mai 9, 2005 Skrevet Mai 9, 2005 Var det ja. SÄ ut som du hadde mer dekk, men nÄr du sier det sÄ Jeg synes ogsÄ at bildet var ganske annerledes, men vet ikke helt hva jeg synes om felgene. Uansett, litt senking foran + den lille m-leppa gjÞr seg
BalleKnalle Skrevet Mai 9, 2005 Skrevet Mai 9, 2005 Var litt smÄsnodige de eikene ja.. Langt fra samme felg som pÄ bildet.
Gunnar Skrevet Mai 9, 2005 Skrevet Mai 9, 2005 dekkdim skal vÊre 225/45/17 mener jeg.Dessuten tror jeg ikke jeg liker eikene jeg heller, jeg innbilte meg at de skulle vÊre smalere og ikke med _Den_ forbaska bÞyen pÄ. Det er jo ikke samme felgen som pÄ bildet. Se f.eks pÄ hver tredje eike som har slikt lite hull i pÄ din felg - de gÄr jo langt innover. Ville krevd Ä fÄ riktige felger eller avslag i pris hadde jeg vÊrt deg. Men for all del - syntes det ble pent. Litt senk foran, som sÄ mange av oss andre ogsÄ trenger, sÄ er du der...
Aguilera Skrevet Mai 9, 2005 Skrevet Mai 9, 2005 Var pene de men de sÄg veldig anderledes ut en pÄ bildet
Atlarelle Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Skrevet Mai 9, 2005 Har igrunn ressonert meg fram til at felgene pÄ bildet umulig kan vÊre de samme som jeg bestilte fra katalogen, eller hva tror dere..!? Som flere har pÄpekt, sÄ er eikene forskjellige, bÄde i stÞrrelse og krumming, det mener i alle fall jeg... Katalogen de ble bestilt fra var 2005, sÄ det kan ikke ha skjedd noen forandring den veien, da mÄ jeg heller ha fÄtt tilsendt et par felger fra fjorÄrets "kolleksjon", kan det ha skjedd...? Eller kan et bilde vÊre sÄ totalt misvisende..? Har selvfÞlgelig ingen papirer pÄ felgene.... Har ventet 3 uker pÄ og fÄ dem, og da de endelig kom var jeg selvfÞlgelig kjapp med Ä reise til butikken og fÄ lagt om.. Stusset da jeg sÄ felgene, for de sÄ ikke ut som de jeg hadde bestilt, men somla meg selvfÞlgelig ikke til Ä protestere.... Hvordan er det med kjÞpsloven, angrefrist o.l i slike saker..? Kan jeg vÊre "vanskelig" til tross for at felgene stÄr pÄ bilen og er kjÞrt med...? BlÊ, dette var skikkelig nedtur..... De var jo ikke spesielt billige heller gitt, og det er lite gÞy nÄr det ikke ble noe fint en gang..
Kjell Rune Skrevet Mai 9, 2005 Skrevet Mai 9, 2005 d var vel rimelig lankt fra samme felgene d ja. jeg ville ha klaget. det er ikke bra nok nÄr de leverer feil ass.
Aguilera Skrevet Mai 9, 2005 Skrevet Mai 9, 2005 nei, ikke mye bra:( Stakkars deg som har ventet sÄ lenge ogsÄ, ÄssÄ nÄr de endelig kommer, sÄ er det feil Hadde blitt pissed eg...
StigJ Skrevet Mai 9, 2005 Skrevet Mai 9, 2005 Trodde de Artech hjula hadde gÄtt ut av produkjon for flere Är siden. Hadde ne katalog fra '98 hvor der var akkurat det bildet som du postet. Dine felger er forÞvrig IKKE samme felger som pÄ produktbildet. Hvis du ser pÄ hullene mellom bolthullene pÄ dine felger, ser du at konturen av eikene stopper rundt hullet. Det gjÞr de ikke pÄ det andre bildet. Og dine felger hat mye med krumming pÄ eikene. Hadde det vÊrt samme felgen pÄ det andre bildet hadde du garantert sett samme krumming. Endring: Etter Ä ha lest gjennom innlegget en gang til, sier vi at min melding bare var en oppsummering av Gunnar sin
Atlarelle Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Skrevet Mai 10, 2005 Jeg HAR fÄtt feil felg!!!!!!! pÄ denne siden http://www.artec-gmbh.de/bilderliste-04 ... fdc64868fc er katalogen over artec sine felger for 2004, pÄ side 9 er det bilde avtre typer MS felger, type 1 type 2 og type 4. Jeg skulle hatt type 1, og man kan jo tydelig se at det er type 2 jeg har fÄtt......! Kan jeg da gÄ til forhandler og klage og kreve og fÄ riktige tilsendt til tross for at jeg ikke har papirer pÄ hva jeg har bestilt....? De _vet_ det jo godt, for jeg stod godt over 2 timer nede i butikken og gnÄla nÄr jeg lurte pÄ hva jeg skulle ha for slags felger... Og jeg synes klart at type 1 er finere enn type 2....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ