Gå til innhold

En liten statestikk over BMWGuiden\Bimmers


Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjedet meg litt, så jeg tenkte jeg skulle lage en liste over de mest besvarte postene siden BMWGuiden ble til. Jeg tok bare med de som hadde over 50 svar for å gjøre det enkelt. Dette gjelder kunne kategorien "Annet" på forumet. Her er listen!!

Post: Svar

Hvem er ELDST og YNGST i forumet her 116

Hva jobber gjengen her inne med 96

Kjøremusikk 87

Egen logo 77

Rudskogen Juli 2004 77

Hvilken kjøpe pizza er best? 76

Hvordan er det å kjøre med 18" felger? 73

Toppfart på e36 320 72

Hvor kommer alle fra? 71

Skjørteprosjektet mitt! 70

BMW 318iS hvor mye er den verdt? 71

hmmmmm m3 henger vel i enn tynn tråd 67

Skål! 63

Monterte Angel Eyes i dag! (E36 Compact) - 61

Kem har den bilen som er lengst kjørt? 57

Hva har skjedd med bmwccn sidene?? 55

Sossegutter eller? 55

Hvor i landet bor dere? 55

Erfaringer med annonse i Aftenposten? 54

Jaaaaaa! Snø! 53

Hvilke felger? klarer ikke bestemme meg.. - 53

Da var eg og blitt pappa 51

BMWGuiden.no skifter navn! 50

Som dere ser så er, ironisk nok, personlige poster mer besvart enn marterielle poster. Jeg likte best at Pizza kom på nr. 6.

Jeg merket fort av aktiviteten har økt mye de siste 9 månedene. Rundt om side 30 så begynner antall svar å synke drastisk. Var litt artig å se at aktiviteten har blitt så stor. På de siste 30 sidene var det bare rundt 5 poster som hadde over 50 svar.

Gunnar har virkelig stått på. Han hadde rundt 40-50 ubesvarte poster i begynnelsen.

EN STOR APPLAUS TIL GUNNAR !!! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg husker før, da jeg pleide å være her en gang i uka kanskje, men det var skikkelig stille og døvt her, prøvde å pumpe alle opp men nei det kom fortsatt 1.2 svar da ogsåm lurer på hva som skyldes den kraftige økningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det skulle vært litt mere teknisk prat her jeg.. Og litt mindre pizza og off topic preik.

Det er vel en grunn til at det er delt inn i noen få kategorier, og at det er en kategori som heter "Annet" vil jeg tro.... OffTopic er jo en selvskreven deltager på "Annet", mens tekniske spørsmål går inn på "Teknisk". Så hvis du ikke vil lese om pizza og OffTopic, så leser du kun "Teknisk". Ganske enkelt.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en grunn til at det er delt inn i noen få kategorier, og at det er en kategori som heter "Annet" vil jeg tro.... OffTopic er jo en selvskreven deltager på "Annet", mens tekniske spørsmål går inn på "Teknisk". Så hvis du ikke vil lese om pizza og OffTopic, så leser du kun "Teknisk". Ganske enkelt.... :roll:

Ja, jeg mener det må være takhøyde til å diskutere annet enn bare BMW her inne. Både fordi det i blant kan være interessant å diskutere andre bilmerker, men også fordi vi totalt sett har bred kompetanse innen mange områder. Akkurat pizza blir jo bare for underholdningens skyld, men hvorfor ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjedet meg litt, så jeg tenkte jeg skulle lage en liste over de mest besvarte postene siden BMWGuiden ble til. Jeg tok bare med de som hadde over 50 svar for å gjøre det enkelt. Dette gjelder kunne kategorien "Annet" på forumet. Her er listen!!

Post: Svar

Hvem er ELDST og YNGST i forumet her 116

Hva jobber gjengen her inne med 96

Kjøremusikk 87

Egen logo 77

Rudskogen Juli 2004 77

Hvilken kjøpe pizza er best? 76

Hvordan er det å kjøre med 18" felger? 73

Toppfart på e36 320 72

Hvor kommer alle fra? 71

Skjørteprosjektet mitt! 70

BMW 318iS hvor mye er den verdt? 71

hmmmmm m3 henger vel i enn tynn tråd 67

Skål! 63

Monterte Angel Eyes i dag! (E36 Compact) - 61

Kem har den bilen som er lengst kjørt? 57

Hva har skjedd med bmwccn sidene?? 55

Sossegutter eller? 55

Hvor i landet bor dere? 55

Erfaringer med annonse i Aftenposten? 54

Jaaaaaa! Snø! 53

Hvilke felger? klarer ikke bestemme meg.. - 53

Da var eg og blitt pappa 51

BMWGuiden.no skifter navn! 50

Som dere ser så er, ironisk nok, personlige poster mer besvart enn marterielle poster. Jeg likte best at Pizza kom på nr. 6.

Jeg merket fort av aktiviteten har økt mye de siste 9 månedene. Rundt om side 30 så begynner antall svar å synke drastisk. Var litt artig å se at aktiviteten har blitt så stor. På de siste 30 sidene var det bare rundt 5 poster som hadde over 50 svar.

Gunnar har virkelig stått på. Han hadde rundt 40-50 ubesvarte poster i begynnelsen.

EN STOR APPLAUS TIL GUNNAR !!! :applause:

Morsom statestikk, men du må ha kjeda deg noe innmari.

Caramba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så har man jo bmwccn-forumet :roll:

Jeg har surret rundt på BMWCCN´s forum i over 3 år og det har vært en fin tid, men i de siste 2-3 månedene har det etter min mening vært for mye tørt snakk om banekjøring og E30. Det var mer OT før og saftigere kommentarer, men alle får vel litt "slitasjeproblemer" på et eller annet tidspunkt. :roll: Jeg registrerte meg som medlem i BMWGuiden allerede 28. september 2003, men da var det ikke mye aktivitet her inne. Så Gunnar fortjener all mulig ros (og annonsepenger) for den innsatsen han har gjort. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede 28. september? Sjekk når jeg er regga ;)

Vært her så lenge og fortsatt ikke bidratt med noe fornuftig. :lol:

Jeg har jo noe sånt som 700 innlegg å gjøre det på i forhold til deg da. :lol:

08. spril 2003 var tidlig...når åpnet egentlig forumet ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehey, Skjørteprosjektet mitt ligger jo nesten på topp jo :P hehe...

Menneh viss det skulle blitt mere teknisk snakk så hadde nok aktiviteten sunket igjen :roll: Du ser jo hvilke poster som er meste populære her, og ikke mange av dem som hadde så mye med teknisk å gjøre nei!!

Men så er det vel slike tråder som gjør at vi føler oss litt som en go-gjeng også.... får snakke om litt personlige ting, så får vi et `nærere`forhold til folka en om vi bare hadde snakka motorer og omdreininger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...