Gå til innhold

Harddisk-basert MP3-spiller i bagasjerommet E46


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på om det er noen som vet om noen bra og ikke så altfor dyre løsninger på MP3-spillere som man kan ha koblet til istedetfor CD-veksleren i bgasjerommet.

Jeg har sett at man kan få kjøpt cd-vekslere fra sony eller alpine med muligheter for MP3, men dette er med maks 10 eller 6 Cd'er. Jeg kunne tenkt meg å ha en harddiskbasert løsning hvor plassen er så og si ubegrenset.

Jeg vil ikke ha en ipod liggende å slenge i midtkonsollen, eller ledninger stikkende ut fra både her og der.

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jeg har nå oppdaget den vidunderlige verden med pc i bil, og vil gå for denne løsningen. Da kan jeg ha både GPS MP3, radio/TV og DVD/CDavspilling. Samtidig kan jeg legge til en slik elmscantool som jeg kobler til ODB2-porten.

Helt genialt.

Her er et bilde av hvordan det blir seende ut:

http://www.mybimmer.net/CarPCLCD.htm

Noe som det der kunne jeg tenke meg i e36'n min egentlig.. Om det finnes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en sånn kassettadapter på clasohlson (kassett med ledning på ) og så koble til zen micro mp3spiller til den. Må jo bruke kontrollerene på mp3spillern da, men er jo en lettvint løsning for å få litt større utvalg med seg på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ledningen er selvfølgelig litt kjip. kvaliteten er kanskje ikke verdens beste heller nei...

cdspillern her ikke en ekstra line out bak da? Da kan man jo trekke babelen hor man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå oppdaget den vidunderlige verden med pc i bil, og vil gå for denne løsningen. Da kan jeg ha både GPS MP3, radio/TV og DVD/CDavspilling. Samtidig kan jeg legge til en slik elmscantool som jeg kobler til ODB2-porten.

Helt genialt.

Her er et bilde av hvordan det blir seende ut:

http://www.mybimmer.net/CarPCLCD.htm

Noe som det der kunne jeg tenke meg i e36'n min egentlig.. Om det finnes..

Ja, finnes det noe lignende, slike rammer til e36?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå oppdaget den vidunderlige verden med pc i bil, og vil gå for denne løsningen. Da kan jeg ha både GPS MP3, radio/TV og DVD/CDavspilling. Samtidig kan jeg legge til en slik elmscantool som jeg kobler til ODB2-porten.

Helt genialt.

Her er et bilde av hvordan det blir seende ut:

http://www.mybimmer.net/CarPCLCD.htm

Noe som det der kunne jeg tenke meg i e36'n min egentlig.. Om det finnes..

Ja, finnes det noe lignende, slike rammer til e36?

Jeg har ikke sett det noe sted, kan ikke fatte å begripe at ikke noen luringer har begynt å lage det, må da være et marked for det, i steden for å ha den skjerm stående i sånn mobil stativ eller noe annet hjemme mekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. pc i bil så ser jeg for meg at det er nødt til å krasje etterhvert. Vi bor tross alt i Norge, med det været det innebærer.

Si du starter opp bilen din i -15C, så blir det relativt fort varmt ( + 20C ), så stopper du og det blir kaldt igjen osv... Er jo nødt til å bli kondens av slikt. kondens = død pc. Eller når du setter deg inn i bilen og det har regnet. Du skrur på varmen og det dugger på alle vinduene. Regner med det da vil dugge på pcen også, igen = død pc.

Vet ikke om det er så ille i virkeligheten, men det er hvertfall en teori jeg har...

Har lisksom ikke de samme problemene i LA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...