bimmer_boy Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 som topicen sier hva synes dere om lambo dører....vurdere å kjøpe meg det til min neste bimmer som sikkert blir en coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 It sucks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Hadde nok også heller lagt pengene i noe annet, men hver sin lyst.. Oppmerksomhet får du garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Lambo dører? På en Lamborghini er det kult, men på en BMW? Neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 ....nei bruk dei kronene på noko anna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 På en Lamborghini så er det kult, på en BMW, i utgangspunktet nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 skal du ha det gjort Skikkelig med perfekt resultat må du ut med godt over 20.000,-... hadde jeg som de andre sier brukt de pengene på noe annet istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 spar pengene til du får råd til en ekte lambo Lambodører på andre biler enn lamborghini er teit etter min mening, akkurat som lexus lykter skal holde seg til lexus... Angeleyes på bmw. Turbo på japser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg liker IKKE Lambo-dører. Mye annet fint til bilen du kan bruke penger på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Som navnet sier: Lambo. Og det er akkruat der de hører hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Såkalte "Lambodører" hører absolut ikke hjemme på en BMW og husk evt. at det er en forskjell på "Lambodører" og "Måkevinger". Lamborghini Countach Mercedes-Benz 300SL 1954-63 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 spar de penga! det ser bare dumt ut spørr du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 hehe...har penger nok til å kjøpe en ekte lambo men liker ik lambo bare dørene men jeg er tror nok at jeg går for de lambo døra. spar pengene til du får råd til en ekte lambo Lambodører på andre biler enn lamborghini er teit etter min mening, akkurat som lexus lykter skal holde seg til lexus... Angeleyes på bmw. Turbo på japser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER_LOVE Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 jeg syns du burde gå for de dørene,det er noe av det feteste som finnes og gjør seg godt på bmw ialfall E46. som på denne som er kåret til europas råeste bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 BMW har jo oxo prøvd seg på "måkedører", på Z9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå