Espenlis Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Okay gutter og jenter: Håper alle fester med (u)måte ikveld, og at Molde KNUSE ÅFK!!!! Ha en fortsatt nydelig dag\kveld\natt da alle sammen, og frem med finstasen imorgen. heheh BIMMERS.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 heh Skal ta frem finstasen jeg Russebuksen og bussgenseren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Molde er hatlaget nr. 1 på lista mi (etter sist runde...). Heia Viking! Ellers tror jeg finstasen kommer på ikveld og blir der til imorgen... Blir full pupp og masse øl ikveld gitt! Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Begynte kolkka elve i dag, begynner å bli greit full ja hehe *skål* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 *Skål!* herfra også! Nå er det ut og full gnu, russetiden skal avsluttes skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Blir nok en rolig kveld for min del. Under en uke igjen til fysikkeksamen, og tror ikke jeg har drikke i hus. Har vel forresten en Bailey's-flaske, men er grenser for hvor store mengder slikt det går an å drikke før alt kommer opp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Blir nok bra rolig her og. Barnetog og full pakke imorgen. Best og være opplagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Det er dessverre en alminnelig arbeidsdag i morgen for meg her i Århus. Vi heiser imidlertid flagget til ære for dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Blir nok en rolig kveld for min del. Under en uke igjen til fysikkeksamen, og tror ikke jeg har drikke i hus. Har vel forresten en Bailey's-flaske, men er grenser for hvor store mengder slikt det går an å drikke før alt kommer opp igjen... heeh, drakk meg snydass på bailey`s engang, og ble ganske dårlig utpå quisten for å si det sånn Men nå er det alkohol igjen, så SKÅL FOLKENS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Er bare å tømme det man har av drikke det.. 18 av 24 øl igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Så det at de knuste de Bra jobba! Btw, heia brann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Fram med rødbrus og bokstavkjeksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Ojojoj, sko kanskje ha droppa et par av Sambucca shottene igår kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 da har kroppen sagt Nok er Nok! makan til alkoholisert kropp har jeg ikke vært borti på lenge men 16.mai er 16.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 urk...hadde ikke godt av de 36 ølene igår....bakrus til de grader...gruer meg til å gå til byen å være rundt masse me små drittunger som gråter å hyler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå