Jump to content

Recommended Posts

Posted

Okay gutter og jenter: Håper alle fester med (u)måte ikveld, og at Molde KNUSE ÅFK!!!! Ha en fortsatt nydelig dag\kveld\natt da alle sammen, og frem med finstasen imorgen. heheh :oops:

BIMMERS.NO

Posted

Molde er hatlaget nr. 1 på lista mi (etter sist runde...). Heia Viking! :D

Ellers tror jeg finstasen kommer på ikveld og blir der til imorgen... Blir full pupp og masse øl ikveld gitt! Skål!

:beer::drink:

Posted

Blir nok en rolig kveld for min del. Under en uke igjen til fysikkeksamen, og tror ikke jeg har drikke i hus. Har vel forresten en Bailey's-flaske, men er grenser for hvor store mengder slikt det går an å drikke før alt kommer opp igjen... :lol:

Posted

Det er dessverre en alminnelig arbeidsdag i morgen for meg her i Århus. Vi heiser imidlertid flagget til ære for dagen. :D

Posted
Blir nok en rolig kveld for min del. Under en uke igjen til fysikkeksamen, og tror ikke jeg har drikke i hus. Har vel forresten en Bailey's-flaske, men er grenser for hvor store mengder slikt det går an å drikke før alt kommer opp igjen... :lol:

heeh, drakk meg snydass på bailey`s engang, og ble ganske dårlig utpå quisten for å si det sånn :P;)

Men nå er det alkohol igjen, så SKÅL FOLKENS!!! :beer::headbang:

Posted

urk...hadde ikke godt av de 36 ølene igår....bakrus til de grader...gruer meg til å gå til byen å være rundt masse me små drittunger som gråter å hyler! :evil: