Gå til innhold

Tips til billig og bra stasjonsvogn 93 mod eller nyere


te em
 Share

Anbefalte innlegg

Heihei

Jeg har en Bmw 316i E36 til salgs. Den har 145000 paa telleren. Har det meste av utstyr og det er en 1998 modell. Den er ny i norge og har fulgt alle servicer hos Egil Stenshagen bil. Selges pga jeg skal flytte til USA. selges for 125000 kr. Kan selges med et litt oppgradert anlegg mot et lite pristillegg. Pene felger og den er senket 35mm. og har bilstein dempere. men jeg vurderer aa sette paa orginale fjaerer for jeg selger den.

mvh Kevin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm en 316i stasjonsvogn til 125 000 vil jeg ment var heelt uaktuellt nå det er mulig å få tak i E34 525i Touringer med samme kjørelengde ned i 80 000...

316i stasjonsvogn må jo være sterkt undermotorisert.

blir vel litt feil å sammen ligne dette vel? fins mennesker som ønsker en litt nyere bil enn enn f.eks 94mod 525i E34 Touring. Du kan få ganske mye annet for 80000 kr også da. En 316i E36 med m43 motoren er helt kurant for en som skal ha billig forsikring, bil som bruker lite bensin, og min som faktisk har litt utstyr som klima, stor kjørecomputer, osv osv. Er smak og behag, men det er litt feil å si at det er bare tull å kjøpe en E36 316i Touring 1998 mod, når du kan få en bil med større motor og som er noen år eldre til en billigere penge. Hvorfor kjøper da folk nye biler da mon tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med E36 stasjonsvogn da?

Og hvor mye penger har du tenkt å lagt i bilen?

Her er en pen E36 da:

703941-bilde1-bmw001.jpg

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=703941

Siden jeg bare fikk skambud på Golf caben min, så beholder jeg den heller, derfor har jeg bare maks 50 000 kr og bruke på ny bil.

Det er en i bodø som skal selge en slik bil som er på bildet ovenfor... mener og huske at han ikke skulle ha mere enn 50-60k for den... :-k

Samme frage, m-tech styling osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har intrykk av at golf er utrolig dyre i forhold til hva man får for pengene, og de ruster like mye som alle andre biler, eller mer.

skulle jeg hatt billig stasjonsvogn med MASSE plass så hadde jeg kjøpt XM!

xm41.jpg

En Citroën XM...nope...les litt på http://www.citroen.nu/ ...trøbbel, problemer og mer trøbbel... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...