grewling Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Hva er egentlig forskjellen på en "standard" 320 og en M-tech, bortsett fra interiør, spoiler og M-merker i foran og bak? Er det noen forskjeller i f.eks understell? Om noen sitter på en link til en side som omtaler dette, gi den gjerne til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 20 mm senk... om det er forskjell på demperene vet jeg ikke, men jeg kan gå ut og se hva som står på bilen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 tror det er orginalt med diff.sperre på m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Jeg mener at en M-Tech undervogn er senket 1,5 til 2 cm (ikke mer !), har kortere og stivere fjærer, kortere dempere og en kraftigere krengestabilisator bak. Jeg tror imidlertid ikke alle E30 modellene med M-Tech hadde originalmonterte diffsperrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Tror da ikke at jeg har diff sperre på min... hvordan finner jeg ut av det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 merker d lett om den spinner på begge hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 sperr er ekstrautstyr uansett... krengestagene er anderledes, andre dempere og fjærer, er 51mm dempertårn, stylingen, skal være m-interiør, jah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 på e46 er det fleire M pakkar, M teknikk og M aerodynamikk. På min er det 2 cm senking(kortare demp/fjør), kraftigare krengstab, M-multifunk.ratt, M-emblem på ratt, girkule, pedalar og i dørinnstigninga. M3 felgar (ulik dimm frame og bak) sideskjørt, M bakfangar, M front.....trur det skulle vere det meste, men det er på e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 ...sorry såg ikkje før no at det stod E30 i emne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 hvis du setter bilen i fri, jekker opp ett bakhjul og vrir på det så merker du lett om du har sperre. tungt å dra rundt (ikke dra bilen av jekken) = sperre lett (ingen motstand)= ikke sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Er det noen side det går ann å lese mer om dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grewling Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 sperr er ekstrautstyr uansett... krengestagene er anderledes, andre dempere og fjærer, er 51mm dempertårn, stylingen, skal være m-interiør, jah... Er dette noe som uten videre problemer kan flyttes over til en "standard" 320, uten bruk av vinkelsliper, skjærebrenner, og andre "Brute force" hjelpemidler? Og er det noen andre her som har erfaring med M50 motor i E30? Sitter en slik i denne, men den har hull i bunnpanna, og den stikker uvanlig langt ned mot bakken. Lurer på om det kanske kan være andre bunnpanner som passer, slik at den ikke subber nedi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå