Gå til innhold

E30 320i vs 320i M-tech


grewling
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig forskjellen på en "standard" 320 og en M-tech, bortsett fra interiør, spoiler og M-merker i foran og bak? Er det noen forskjeller i f.eks understell? Om noen sitter på en link til en side som omtaler dette, gi den gjerne til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at en M-Tech undervogn er senket 1,5 til 2 cm (ikke mer !), har kortere og stivere fjærer, kortere dempere og en kraftigere krengestabilisator bak. Jeg tror imidlertid ikke alle E30 modellene med M-Tech hadde originalmonterte diffsperrer. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på e46 er det fleire M pakkar,

M teknikk og M aerodynamikk.

På min er det 2 cm senking(kortare demp/fjør), kraftigare krengstab, M-multifunk.ratt, M-emblem på ratt, girkule, pedalar og i dørinnstigninga. M3 felgar (ulik dimm frame og bak) sideskjørt, M bakfangar, M front.....trur det skulle vere det meste, men det er på e46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sperr er ekstrautstyr uansett... krengestagene er anderledes, andre dempere og fjærer, er 51mm dempertårn, stylingen, skal være m-interiør, jah...

Er dette noe som uten videre problemer kan flyttes over til en "standard" 320, uten bruk av vinkelsliper, skjærebrenner, og andre "Brute force" hjelpemidler? :)

Og er det noen andre her som har erfaring med M50 motor i E30? Sitter en slik i denne, men den har hull i bunnpanna, og den stikker uvanlig langt ned mot bakken. Lurer på om det kanske kan være andre bunnpanner som passer, slik at den ikke subber nedi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...