Mirakulix Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Imorgen er det finale på Idol 2005 ! De som står igjen Nå er; Jorun Stiansen og Tone D. Aaberge ! Som de fleste vet røk jo Ali (alejandro) ut forrige runde.. Nå oppfordrer jeg dere ALLE til å stemme litt på Tone imorgen. Dette er av 3 grunner! 1: Hun er 17år og har klart seg helt finalen (6500 personer deltok) 2: Hun ser fantastisk ut og synger som en gullstrupe! 3: Jorun Stiansen kan fort bli en like stor flopp som fjorårets vinner Kjartan Salvesen. Så, STEM på TONE D. Aaberge imorgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 jeg skal se på, men pengene mine bruker jeg på BMW`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Tone er rå sexy hehe skulle gjærne satt tenna i den dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 hun er visst blitt 17 og Tone er Faen meg et sjarmtroll uten like..skulle fått blitt med på treff i bikini og vaska bilen min grundig så hadde det vel blitt en "overhaling" på henne senere å sammen med den gnomen på Sogndal IL da tror vi må ta oss et bmw-treff i Sogndal en gang jeg GO TONE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 R Andersen, Hva er vel ikke en 5'er Gi ihvertfall en stemme da Ja, Tone er en fryd for øyet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Hva er "Idol" for noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 .. og hvorfor ser folk på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 .. og hvorfor ser folk på det? Godt spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Hmmm...ka e d å synga me nasen?? Ska stemma på Jorun eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 blir nok en stemme på tone på meg. vi er vist i slekt. tipp tipp tipp tipp++++++ ettellerannet var vist brorn til noe lankt bak med henne. synest vi lignet litt sjø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 definitivt Jorun..... Jorun er den beste av de, og like bra utseende Ingen kan bli like stor flopp som Kjartan da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Jorun har så fæl dialekt. Heier på Tone. Men har ærlig talt ikke sett så mye Idol i år at det gjør noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Ingen av dem bør vinne mener jeg. Meeeen, siden en av dem tydeligvis må gjøre det, så heier jeg på Jorunn. Tone skulle røket for leeeenge siden, hun synger SÅ kjedelig. Jeg ville at Erik skulle vinne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 var vel ali som var den virkelige kongen av dem alle da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Tone er helt sinnsyk, kjempe sexy jente ! *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå