ovex Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Tone er i alle fall den verdige vinnaren av Idol 2005. Ho er misshandal av årets dommarpanel, som skulle ha Ali og Jorunn i finalen. Sist var det jorunn som skulle gått på "hue og ræva" ut. Har kjent Tone sidan ho var lita jente..eg unner ho dette Eg har tenkt å bruke ei krone eller to . S T E M M T O N E ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Herregud å deilig hun er ! Får min stemme glatt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Eg syns ali skulle ha vunnet (eller Cindy viss man bare tenker vokalt ). Men Tone bør hvertfall vinne over Jorun. Jorun var flink i begynnelsen men ikkje i nærheten av flink de siste 5-6 rundene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Hun spiser meg jo opp med det blikket der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 skulle fått spist litt på meg vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Tone har masser av sjarm og synger bra. Synes Jorun er oppskrytt, og er enig i at hun sang bedre før (selv om jeg ikke har fått med meg alle episodene). Cindy var sikkert den beste av alle til å synge. Heier på Tone.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Namm!!!!!!! jeg stmmer Tone! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Stemmer ikke. Siden det ikke er en verdig vinner i finalen. Begge er dømt til å bli en flopp. Ok, Tone ser ikke så verst ut, men det er og alt. Hun synger grusomt kjedelig og "ok". Absolutt ikke nok. Jorunn synger bra. Men, hun har ikke samme appeal til fjortisguttene (som det ser ut som det er fullt av her inne ) som Tone. Hun har heller ikke psyken til å holde ut heller. Begge er potensielle Kjartan'er. Om det er mulig, vil jeg gjerne sette femmeren min på Kurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Du har nok rett i at det er Kurt som er og blir Idolet i Norge. Årets vinner blir nok tilsvarende "flopp" som Kjartan. Ingen kommer til å gå på konsert med Tone eller Jorun fordi de er så fantastisk flinke at man bare MÅ ha de med seg. Man går fordi de er TV-kjendiser fra Idol. Og en slik popularitet varer bare "så" lenge. Kurt har jo faktisk en stemme utenom det vanlige. Men apropos Kurt.. han begynner å se rimelig sliten og bloooobby ut. Hele han dissa sist jeg så ham på TV (et par uker siden). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Hehe, er ikke så rart da, han har gått gjennom rimelig store forandringer i samlivet i det siste, og det tar sikkert på for en rørlegger fra Arna å leve livet på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Sånn...så er Tone og Jorun bare to små fjortiser igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Tone, Tone, Tone... Go go go..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 synst ingen av de var noe spesielt flinke (faktisk ganske dårlige), tone er kansje penest men kan bli ei go plage vist den der sangen skal suse på alle landets radiokanler ett par uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 ...jaja då vart det ikkje tone denne gangen då! Kanskje ho og var for ung...berre 17. Go tone! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Tone er jo pen men det bekymrer meg litt at hun er 17 og ser ut som om hun er 25 år. Hvordan ser hun da ut når hun er 25 mon tro? Som hun er 17 kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå