Gå til innhold

Intercooler i min nye 328

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så hvor stor skal jeg ha? Og hva er dim'en? Eller er det ikke noe bestemt IC jeg skal ha, så det er bare å sette på det som det er plass til?

Her er forresten den jeg er interessert i å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo finne en 325tds som du kan sjekke både plassering og mål på intercooleren. Den er nok ikke dimensjonert for 300hk, men der kan du jo se hvor det evt. er muligheter for å "bygge videre" i forhold til plassering/dim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo finne en 325tds som du kan sjekke både plassering og mål på intercooleren. Den er nok ikke dimensjonert for 300hk, men der kan du jo se hvor det evt. er muligheter for å "bygge videre" i forhold til plassering/dim.

Takker.. Ja, da er spørsmålet: Er det noen i nærheten av Toten, Gjøvik som har en 325tds?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
sleng ut MASSE bilder hvertfall! :) Gjerne nå å..har aldri vært fan av rød bmw..men når jeg så den der på treff i fjor så ble jeg forelska med En gang! :lol:

skal smiske meg til en prøvetur med deg en dag :P hihi

Hehe, skal prøve å få lagt ut noe bilder snart. Se om jeg får det til nærmere helga.

Prøvetur ja, skulle vel la seg gjøre det. Du får neste vente til jeg har fått litt mer krutt under panseret. (Som om den liksom går dårlig nå.. :) )

Bilen din er fin den også, skulle likt å hatt slike merker jeg, men vet ikke om det passer på min bil. Ikke like da, men noe ala. Mange som sier den er fin slik den er. Uansett først intercooler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen din er "clean" og full av power! sånn det skal være ;)

Passer garantert med dekor på bilen hvis du får noe som passer til akkurat din :) Bare passe på at du får noen som er proffe til og legge det på så jobben blir gjort bra :)

men intercooler først jah! :) Blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen din er "clean" og full av power! sånn det skal være ;)

Passer garantert med dekor på bilen hvis du får noe som passer til akkurat din :) Bare passe på at du får noen som er proffe til og legge det på så jobben blir gjort bra :)

men intercooler først jah! :) Blir bra!

Noen du kan anbefale til å gjøre denne jobben. dekor ja.. (Og evt ideer til hva jeg skal ha.... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en bekjent her i "området" som er meget flink..men da er det snakk om tur til Møre Og Romsdal og det kan bli et stykke :P

ville hørt med reklamefirma etc..de som spesialiserer seg med reklame til biler/busser etc..da kan du ta med tegninger av det du måtte ønske.. viktig er at det ikke er noe klistermerker de slenger på..men vinyl/folie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En IC som er omtrent samme størrelesen som det gitteret i midten av fangeren din trur jeg hadde passet deg meget bra... :P

Det er det jeg håper å få bak der ja. God plass til IC'n, verre med slangene. Har snakket med ESS Tuning to ganger nå, men han har enda ikke sjekket om det lar seg montere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en bekjent her i "området" som er meget flink..men da er det snakk om tur til Møre Og Romsdal og det kan bli et stykke :P

ville hørt med reklamefirma etc..de som spesialiserer seg med reklame til biler/busser etc..da kan du ta med tegninger av det du måtte ønske.. viktig er at det ikke er noe klistermerker de slenger på..men vinyl/folie

Ok, skal prøve å huske på å få vinyl/folie om det evt blir noe.. Skulle visst litt hva det evt jeg kunne ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...