jcvold Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 etter råd fra folk i forumet har jeg nå bestilt meg M3 speil til min e36 320 sdan (sort).noen som har bilde av en sånn med m3 speil? klarer ikke å vente til de kommer det stod mellom M3 speil,og M3 lister.jeg valgte speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Du kan jo hygge deg med et bilde av en ekte E36 M3 sedan med M3 speil mens du venter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 her vettu nylig montert på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 det stod mellom M3 speil,og M3 lister.jeg valgte speil Hjelper absolutt med speil også, men jeg synes faktisk listene gjør større utslag. De vanlige er ikke pene. Men det er vel bare et tidsspørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Speilene er jo et absolutt must når det gjelder m3-look. Listene er nr.2. Mener du at du ser større forskjell på de orginale listene og m3-lister enn orginale speil og m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Nei nei, men de vanlige listene er styggere enn de vanlige speila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 hehe.. fin måte å sammenligne på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 det stod mellom M3 speil,og M3 lister.jeg valgte speil Hjelper absolutt med speil også, men jeg synes faktisk listene gjør større utslag. De vanlige er ikke pene. Men det er vel bare et tidsspørsmål? jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 ble litt sånn når jeg leste E36 saddam i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 hehe,tror det var en custom bil som saddam hussein bestilte en gang i tida med scud raketter på taket,og camo farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå