Custom Edition Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 gløtta tilfeldig på nrk2 isted å så at de skulle spinne og herje med en ny M5 neste uke på Rudskogen! Så DETTE må vi få med oss folkens! Tommy Rustad bak rattet og en skallet latterfis på 160cm ved siden av kan jo ikke bli noe annet enn suksess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 ut i fra klippet såg det jo heftig ut... men jeg begynner å bli dritt lei av den latteren til Larsen.. Bedre med TopGear og FifthGear.. de kan du laste ned på http://www.finalgear.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 gleder meg som en hest! så bra ut det klippet med røyk på hjula i breisladdsvingen, skal lett se det neste uke, kan heldigvis se autofil på nettv også. (siste episode i april er syk, den med de båtene, nor-tech eller noe slikt, gutter med sans for biler og båter ass!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 ...vert gøy det.... Minner om at TopGear er eit godt alternativ for dei som har BBC (eller av og til på NRK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 er det eneste programmet jeg ser på nrk faktisk..utenom extra-trekninga eller vikinglotto`n Må jo tippe så jeg kanskje en dag har råd til og kjøpe meg en ny M3 eller M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 20.00 det begynner? (for lat til å se på TV-programmet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 setter likegodt en huskelapp på windows'bakgrunnen/skrivebordet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 når går dette programmet, den må jeg få med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Topgear er klart best, men Autofil er på en klar andre plass, gleder meg som en unge på julaften til de skal teste M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Gleder meg jeg også Kanskje Rustad får en ny favoritt frem til nye M3 kommer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Blir morsomt å se på dette ja... For de som ikke rekker/husker det går det jo fint ann å se det på nett-tv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Hvordan er kvaliteten på netttv? Ikke testa det... Det værste er at jeg ikke får sett autofil på mandag. Skal kjøre gocart på hhk! ( Og de nor-tech gutta ja... de hadde skjønt det! Sykeste jeg har sett ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Web-TV'n til NRK funker bra den. Er vel 700Kbit eller noe slikt de kjører på max. Går helt greit i fullscreen, selv om kvaliteten er noe redusert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 detta blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Hmmm...vi har ikke NRK2 her i Århus (kun NRK1 og TV2) så da får det bli NRK Web-TV igjen...og den funker som Gunnar skriver heldigvis rimelig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå