Jump to content

Recommended Posts

Posted

gløtta tilfeldig på nrk2 isted å så at de skulle spinne og herje med en ny M5 neste uke på Rudskogen! :) Så DETTE må vi få med oss folkens! :D

Tommy Rustad bak rattet og en skallet latterfis på 160cm ved siden av kan jo ikke bli noe annet enn suksess :lol:

Posted

gleder meg som en hest!

så bra ut det klippet med røyk på hjula i breisladdsvingen, skal lett se det neste uke, kan heldigvis se autofil på nettv også.

(siste episode i april er syk, den med de båtene, nor-tech eller noe slikt, gutter med sans for biler og båter ass!!!)

Posted

er det eneste programmet jeg ser på nrk faktisk..utenom extra-trekninga eller vikinglotto`n :P Må jo tippe så jeg kanskje en dag har råd til og kjøpe meg en ny M3 eller M5 :lol:

Posted

Topgear er klart best, men Autofil er på en klar andre plass, gleder meg som en unge på julaften til de skal teste M5 :)

Posted

Hvordan er kvaliteten på netttv? Ikke testa det...

Det værste er at jeg ikke får sett autofil på mandag. Skal kjøre gocart på hhk!

( Og de nor-tech gutta ja... de hadde skjønt det! Sykeste jeg har sett )

Posted

Web-TV'n til NRK funker bra den. Er vel 700Kbit eller noe slikt de kjører på max. Går helt greit i fullscreen, selv om kvaliteten er noe redusert.

Posted

Hmmm...vi har ikke NRK2 her i Århus (kun NRK1 og TV2) så da får det bli NRK Web-TV igjen...og den funker som Gunnar skriver heldigvis rimelig bra. :D