Mexos Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Synes hele opplegget minner litt om drømmene til noen 18-åringer som har sett litt for mye på gumball.Der er jeg 100% enig!At veiene i N. Norge er får dårlige er jeg ikke enig med, mange steder så er de MYE bedre enn de veiene vi har her på Vestlandet! Om et medlem på et forum, på eget inititaiv arr. noe, så har ikke politiet noe å fare med overfor forumet. Dessuten, så lenge norsk lov ikke brytes av arr., så har de heller ikke noe å fare med. Men, at man kan få uønske oppmerksomhet og evt. presse, er nok helt riktig! Er fine Veier både på Østlandet og Delvis i Trøndelag, men ser lenger opp at det var snakk om å kjøre både i Nord-Norge og på Vestlandet. Har selv kjørt en del på Vestlandet og noe i Nordland og jeg må si jeg blir overrasket dersom et tog med bmw'er i høy hastighet skal fare rundt på disse veiene uten at det skjer en ulykke. Er det snakk om å kjøre fra Elverum til Sarpsborg blir det no helt annet enn å kjøre fra Otta til Stavanger Så lenge norsk lov ikke bryter har de som du sier ingenting å fare med, men i denne tråden har det vel vært snakk om "gumball kjøring" for å kalle det d, og da tviler jeg på at det blir gitt så mye respekt til fartsgrensene.
Hyggmaister Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Hm. Trodde et sekund vi var i gang igjen her hehe Høres for øvrig spennende ut det opplegget som Holzmann presenterte, om å samle en liten flokk og reise samlet ned til syndicate racewars! Apshai: Vant du?
NiklasJa Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Jeg melder min interesse! Hørtes ut som et kjempe tiltak.
Nytern Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Selvfølgelig vant han! Lett å vinne når du er den eneste deltageren
DBTm3 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 http://www.bilforumet.no/happenings/211 ... ll300.html
apshai@chello.no Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Opplegget mitt ser endelig ut til å ha blitt virkelighet. Se link : http://www.dagbladet.no/2010/09/16/nyhe ... /13433794/ Takk til de modige som utfordrer pysene på Bimmers.no. Ikke rart Gunnar vil selge dette drittforumet. Bare sutregutter og pyse-emner her, slik det alltid har vært. PS : Jeg tok turen på egen hånd tilbake i 2008, basert på "mitt" opplegg. Kjørte Oslo-Kirkenes-Oslo på ørlite over 3 døgn. Rakk da en hel dag med interessant sightseeing i Russland også (jeg observerte heldigvis ingen Bimmers-pyser hverken der eller på veien opp og ned). Det ble en fin, rolig tur ... (hehe). PPS : For aller siste gang her på forumet : DERE ER NOEN FEITE HENGERUMPER !!!!
OLEZZ Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Tror jeg tar det du sier med en stor klype salt. Du er tydeligvis høy på noe? Hvis ikke, så synes jeg utrolig synd på deg :/ Klarte du kirkenes-oslo-kirkenes på litt over 3 døgn? Skriver du autografer også eller?
SSM Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Opplegget mitt ser endelig ut til å ha blitt virkelighet. Se link : http://www.dagbladet.no/2010/09/16/nyhe ... /13433794/Takk til de modige som utfordrer pysene på Bimmers.no. Ikke rart Gunnar vil selge dette drittforumet. Bare sutregutter og pyse-emner her, slik det alltid har vært. PS : Jeg tok turen på egen hånd tilbake i 2008, basert på "mitt" opplegg. Kjørte Oslo-Kirkenes-Oslo på ørlite over 3 døgn. Rakk da en hel dag med interessant sightseeing i Russland også (jeg observerte heldigvis ingen Bimmers-pyser hverken der eller på veien opp og ned). Det ble en fin, rolig tur ... (hehe). PPS : For aller siste gang her på forumet : DERE ER NOEN FEITE HENGERUMPER !!!! Uffda, noen som har vert stygge med deg i oppveksten? Kjørte han kanskje BMW? Du får holde deg vekke fra detter dritt forumet med pyser som har feite hengerumper da i stedenfor å lage kvalm.
ullsokken Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Hvem er det som er pysa når det ble avlyst etter en natt? http://www.an.no/bil/article5313181.ece
mAZE Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Bra dette ble stoppet. Tullekjøring på offentlig vei har jeg ikke noe sansen for.
Der Barockengel Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 PPS : For aller siste gang her på forumet "Aller siste gang" - er du helt sikker på det, eller?
Nytern Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Håhå, for noen fartsmaskiner da.. Jaggu ikke værst at noen av dem klarte å bryte fartsgrensene i det hele tatt Vi har ikke veistandard til sånne "løp" her i Norge.. Retten og sletten! Ser at noen av bilene har en hel del reklame, kan tenke meg at f.eks Jernia blir superglade av å høre om at de har merkenavnet sitt på en bil som går inn for å bryte norske lover..
mAZE Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 PPS : For aller siste gang her på forumet "Aller siste gang" - er du helt sikker på det, eller? Ja, det tror jeg... (Eller vet faktisk også...)
Der Barockengel Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 "Aller siste gang" - er du helt sikker på det, eller? Ja, det tror jeg... (Eller vet faktisk også...) Aha - og jeg som lurte på om det bare var tomme løfter. Men jeg har lyst til å være raus og innrømme at om ikke apshai akkurat har rett, så er han inne på noe: Mange bimmers-medlemmer er så opptatte av å sitte foran pc-skjermen og kritisere Just Turbodiesel, at de ikke er i nærheten av å ha tid til å kjøre bil til Finnmark.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå