MeSs Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 Evopower: Hvem!? Tusen takk for ros Nydelig farge ja, er egentli ikke så veldi keen på å gi bort lakkkode, siden jeg brukte over ett halvt år på å finne kode+navn.. Men send PM, så skal jeg sende lakkkoden Mvh MeSs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Men skal du ha den delebilen jeg snakket om? Det er en 528i med manuell kasse. Helt komplett, starter og går kjempefint. Ikke Eu godkjent p.g.a rust. Her har du en hel bil i deler og når du får vrakpanten har du alt dette for 3500 Kr! Den summen er vel bare det du må betale for en bakaksling eller kanskje en motor, hvis du treffer en snill bilopphugger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 For 4500 kan jeg vel ikke annet enn å takke ja hvis alt er i bra stand, langt har den gått? Hvor i landet er den? MeSs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrike21 Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Hei bilen ble pen den siden sist gang jeg så den. hehe m5 understell var vel litt rustete men klokka funke!!! Hilsen En med e21 345 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Hvis jeg kunne fått et tlf nummer jeg kunne nå deg på MeSs, så kunne vi ha snakket der. Det er raskere og lettere. Du kan forøvrig nå meg på 98619882. Delebilen står i Haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hvis jeg kunne fått et tlf nummer jeg kunne nå deg på MeSs, så kunne vi ha snakket der. Det er raskere og lettere. Du kan forøvrig nå meg på 98619882. Delebilen står i Haugesund. Vil helst høre litt mer om den, får heller ikke penger før 24 juni.. så vi har god tid.. Hei henrik! MeSs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå