Gå til innhold

Hva er dette!? (boks bak spilleren)


Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en 90' 318is (e30) og da jeg skulle sette i cd-spiller fikk jeg problemer med at den plutselig slo seg av og nektet å slå seg på, tenkte at dette hadde med at strømkabelen er litt ustabil og begynte å følge den ned bak spillern, da kom jeg til en svart boks (på størelse med to fyrstikkesker ca..) som både strøm og jordingskabelen gikk inn på, og ut igjenn på andre siden (men der hadde de byttet plass) Jeg åpnet boksen og selv om jeg ikke er noen elektroekspert så jeg at det var en slags spole.. Hva er dette? hvilken hensikt har den? er det for å holde stabilt 12v eller?!?! Hadde tenkt å legge opp helt nye kabler fra bateriet, men begynte å lure på om denne boksen er viktig?? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel et støyfilter som eldre spillere hadde. Hører sikert til en spiller som stod i før. Bare fjern den. Ingen vits å ha en slik klump som bare tar opp plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok sittet en gammel Pioneer spiller der før. De gamle spillerene hadde denne sorte boksen. Det er ikke et rele. Den har nok blitt overbelastet siden den ikke hører til spilleren din. Bare røsk ut så virker det nok skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...