Thomas_ Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 Skal blir ikke mye langkjøring nei. Men kan du begrunne litt hvorfor du hadde valgt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Skal blir ikke mye langkjøring nei.Men kan du begrunne litt hvorfor du hadde valgt den? jeg ville valkt e30 pga. morsomere bil. mere slitesterk. billigere bil. penere karosseri (e36 er ikke no skikkelig bmw) penere interiør. enklere og skru på selv. greit issolert og utrolig behagelig bil og kjøre. satser du på en m-tech type 2 bil får du sannsynligvis ett av bmw´s peneste orginalbygg. e36 er dårlig forings messig. mye dårlige patenter. ligner ikke noe bmw har bygget og har ikke særlig bmw preg. lite pene løsninger på inventar og MYE PLAST... Knirker og står i når d har rullet litt. liker ikke de bilene jeg vertfall. jeg mener man ikke får d man betaler for når man kjøper e36. da satser jeg heller på e34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 er vel igen tvil om at e36 er bedre bil enn e30 er vel ingen tvil om du ikke har testet bmw e30 vs e36. bmw e 36 sliter med mye plast og mye dårlige foringer. d er jo en utrolig kjørecomfort men den er ikke på langt nær så slitesterk som e30´n er.. jeg har hadt flere av vær. faktisk 4 e36 og mange e30. og jeg kan si att jeg uten tvil hadde valkt e30 foran e36. men skal du ha en bil for og kjøre lange turer med er kanksjhe e36 tingen da den er litt bedre issolerrt og slikt men d er jo en skrangle bil uten like når dem er godt noen km.... E30 er en over 25 år gammel konstruksjon og bærer spesielt preg av det når det gjelder bl.a aktiv og passiv sikkerhet. E36 er "kun" en ca. 16 år gammel konstruksjon med alt hva det innebærer av en bedre aktiv og passiv sikkerhet i forhold til E30. E46 er i et tilsvarende perspektiv snart en 9 år gammel konstruksjon...og den begynner faktisk å dra på årene den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 penere karosseri (e36 er ikke no skikkelig bmw) Gi deg'a.. penere interiør. E30 (og e34) ser ikke ut innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 Blir mer og mer imponert over responsen her.. Og ikke minst seriøsiteten. Men, får vel prøve en E30 en gang da.. Bare prøvd E36 og E46 jeg.. E34 også da.. Gode biler alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 penere karosseri (e36 er ikke no skikkelig bmw) Gi deg'a.. penere interiør. E30 (og e34) ser ikke ut innvendig nei jeg mener d. e36 er ikke pen innvendig. e30 synest jheg er penere.. men d er jo en smaksak da.. e34 blir jo en annen klasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hvordan går en 325i E30 a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Det som er synd med E30 er at mange er kjørt langt. Lettere å finne en e36 eller E30 med 4 sylindra motor som er mindre kjørt. 32x e36 er ofte kjørt langt dem også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 E30 325i går ganske gått En kamerat av meg kjøpte en 1991 325i som er gått 202, motoren sviver helt perfekt ikke noe tikking eller noe men, jeg kan ikke si jeg ble mye imponert over draget i den i forhold til min 88 modell motor. Jeg synes nå nesten min E30 gikk bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 min e30 325 er gått 145 000 gamling som hadde den inntil for et år siden, skiftet reg reim på 30 000 og greier..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 d er faktisk tilfelle att noen e30 325ér går bedre enn e36 325 men d kommer vel mye ann på bil til bil vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Ja jeg har åsså hørt om at mange E30 går bedre en E36. Kameraten min var litt skuffa når han satt på med meg. Men VANOS motorene går vel kansje bedre en E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Helt klart e30. det er en lett bil uten for mye extra piss som du ikke har bruk for på første bilen. Se på e30 som en opplærings bil Kjøp e30 å lek deg masse og lær deg skikkelig og grise med e30. så har du lagt et fint grunnlag for og grisekjøre med nyere bmw`er. Og Dæshbordet på en e36 er helt J........ er vendt alltfor mye mot sjoføren. Syntes egentlig e30 dæashen ser mer moderne ut en e36. I tillegg så kan man på en e30 se om det er en m3 eller ikke. På e36 har over 1/2 av oslo`s pakkiser prøvd å få bilen til og se ut som en m3. Er ikke keen på at bilen min skal relatere til det i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå