Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 jeg bruker NGK, og er meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Lurer på hvordan man kan merke forskjell på pluggmerker. Kvaliteten ja, men ytelse??? Undertegnede var på rulla noen dager tidligere med en 318iS E30. Denne ble målt til 112,5 HK på hjula. Nye plugger av merket Beru ble montert og bilen kjørt på rulla en gang til. Nå ble den målt til 117,4 HK på hjula, kalkulert effekt i motoren 138,1 HK. Fra: http://home.netpower.no/pberg/bakkegarasjen_05.html 5hk ekstra med nye plugger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Litt offtopic, men tipper du er ifra østlandet? Hva tennplugg merke er best? Er det mulig å si det så feil, uten at dere merker det? det er et merke, derfor blir det HVILKET Har fått med meg at dere ifra østlandet har fått denne uvanen med å si 'Hva'.. Men det er så feil som feil kan bli. "Hilsen en fighter imot hva-romantikken!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 De fleste har nok lagt merke til det, men gidder ikke bry seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Men er det noen som har prøvd Halo tennpluggene? . Minskede utslipp TÜV - 22% DEKRA - 37% · Lavere forbruk TÜV 7-8 % DEKRA - 6% · Lengre levetid Op til 150.000 km / 3 år · Mer effekt Mer effekt forbrenning Selv bruker jeg Denso (Denzo?) både på bilen og sykkelen (Iridium plugger) og har ikke merket noe negativt med de. Tror det spiller liten rolle på hva du velger viss du har en normal kjørestil nå tildags. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg bruker også Denso(ja det heter Nippon Denso ) Og de har funket helt glimrende for min del. Skulle ha NGK, men pga lang leveringstid så ble det Denso, og det kommer jeg nok til å fortsette med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Litt offtopic, men tipper du er ifra østlandet?Hva tennplugg merke er best? Er det mulig å si det så feil, uten at dere merker det? det er et merke, derfor blir det HVILKET Har fått med meg at dere ifra østlandet har fått denne uvanen med å si 'Hva'.. Men det er så feil som feil kan bli. "Hilsen en fighter imot hva-romantikken!" Jeg er da fra østlandet, men skriver hvilket.... Evt skal jeg si det, sier jeg "Å slags mærke ær bæst.." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Men er det noen som har prøvd Halo tennpluggene? . Minskede utslipp TÜV - 22% DEKRA - 37% · Lavere forbruk TÜV 7-8 % DEKRA - 6% · Lengre levetid Op til 150.000 km / 3 år · Mer effekt Mer effekt forbrenning Har Bosch sine tilsvarende plugger i BMWen nå (var et uhell.. skulle ha NGK, men den forbanna drittsjappa bløffa meg), altså Super 4: http://aa.bosch.de/advastaboschaa/Produ ... lash=false Halo har vel hel sirkel rundt, mens Super 4 har fire elektroder. Fungerer likt. Skal unngå overslag og ingen avstandsjustering skal være nødvendig. Men må ærlig talt si at jeg ikke har merket noen forskjell. Hadde vært moro å se på en rulle. Har forresten hatt disse før også, i Chrysleren. Hadde aldri noe trøbbel med de. Den startet alltid på første forsøk, uansett temp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Har fått med meg at dere ifra østlandet har fått denne uvanen med å si 'Hva'.. Nei nei, vi sier "hvem"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Men er det noen som har prøvd Halo tennpluggene? . Minskede utslipp TÜV - 22% DEKRA - 37% · Lavere forbruk TÜV 7-8 % DEKRA - 6% · Lengre levetid Op til 150.000 km / 3 år · Mer effekt Mer effekt forbrenning Har Bosch sine tilsvarende plugger i BMWen nå (var et uhell.. skulle ha NGK, men den forbanna drittsjappa bløffa meg), altså Super 4: http://aa.bosch.de/advastaboschaa/Produ ... lash=false Halo har vel hel sirkel rundt, mens Super 4 har fire elektroder. Fungerer likt. Skal unngå overslag og ingen avstandsjustering skal være nødvendig. Men må ærlig talt si at jeg ikke har merket noen forskjell. Hadde vært moro å se på en rulle. Har forresten hatt disse før også, i Chrysleren. Hadde aldri noe trøbbel med de. Den startet alltid på første forsøk, uansett temp. Ved bruk av de Halo pluggene måtte en ikke justere tenning + diverse for å få utbytte av de? Mener jeg leste det en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Har fått med meg at dere ifra østlandet har fått denne uvanen med å si 'Hva'.. Nei nei, vi sier "hvem"! Nei nei, vi sier "Å" ! ..."Å plugger harru a´" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 så hvor selges de her NGK pluggene? Hvilket nr. skal det være på dem? e30 325imotor? Husker at det er forskjell på noen nr. eller noe som skal så for noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 så hvor selges de her NGK pluggene? Hvilket nr. skal det være på dem? e30 325imotor? Husker at det er forskjell på noen nr. eller noe som skal så for noe... M20B20 skal ha NGK ZGR5A, og jeg er rimelig sikker på at M20B25 skal ha den samme. Elektrodeavstanden skal være 0.8mm. Mange rekvisitasjapper har NGK, og jeg har også funnet de på en del Statoil-stasjoner. Desverre er ZGR5A ganske sjeldne, så du må finne noen som har brukbart utvalg. Tror de ligger på 60-70,-/stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Lurer på hvordan man kan merke forskjell på pluggmerker. Kvaliteten ja, men ytelse??? Undertegnede var på rulla noen dager tidligere med en 318iS E30. Denne ble målt til 112,5 HK på hjula. Nye plugger av merket Beru ble montert og bilen kjørt på rulla en gang til. Nå ble den målt til 117,4 HK på hjula, kalkulert effekt i motoren 138,1 HK. Fra: http://home.netpower.no/pberg/bakkegarasjen_05.html 5hk ekstra med nye plugger.. Jeg for min del er intressert i og hvite hvor jeg kan få tak i de pluggene!!!! Helt konge med 5 hk opp for tennpluggskifte da Annen ting Ngk plugger har jeg fakktisk aldri hørt om.. Får ta en tur på statiol og høre i morgen. Er det vrient og bytte plugger på en bmw e36 320 i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 nei. Easy easy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå