sassion99 Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 noen som vcet om noen turbo kit's som er noe lunde bolt-on på en e36 320i? Noen som har erfaring med turbo på denne bilen? hadde vært supert om noen hadde noen internett sider som jeg kanskje kunne funnet noe om turbo til bmw på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 noen som vcet om noen turbo kit's som er noe lunde bolt-on på en e36 320i?Noen som har erfaring med turbo på denne bilen? hadde vært supert om noen hadde noen internett sider som jeg kanskje kunne funnet noe om turbo til bmw på... http://www.esstuning.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 www.autopower.no har turbo, men ikkje så fine prisar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Hvis jeg får lov til å komme med en negativ komentar igjen Turbo passer etter min mening IKKE på BMW! Der er det bare Real Power som gjelder. Har du derimot en japsebil som har turbo originalt, må du bare sette på noe større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 turbo er gøy men d er gøyere med skikkeli masse sugings hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Hvis jeg får lov til å komme med en negativ komentar igjen Turbo passer etter min mening IKKE på BMW! Der er det bare Real Power som gjelder. Har du derimot en japsebil som har turbo originalt, må du bare sette på noe større. Jeg er enig i at noe av fidusen med en BMW er at det originalt handler om effektive sugemotorer uten pustehjelp, men denne historien forteller om en annen virkelighet. http://www.autopower.se/reportage/ess/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå