Gå til innhold

Leverer in bilen idag... :P


Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

joda, jeg synes det, er jo ganske mye som blir gjort for den prisen, de skulle jo til og med fikse lyktelistene for meg :P de har blitt litt stygge etter saltet på veiene i vinter kan du si ;)

masse sånnt småplukk i tillegg til resten, så det var nok ingen u-pris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da var den levert ;) blir noen triste dager uten, men det skal bli rått å få den tilbake igjen til helga :D

Ble ikke lakkering selv nei, tørr ikke akkurat pusse ned og lakkere et helt panser selv :P Så når jeg fikk en pris på alt jeg ville ha gjort så var det mye enklere å la noen proffe ta seg av hele pakka ;)

Far klarte å ødelegge dem ved å dra ut de små knottene eller hva jeg nå skal kalle dem, og jekke opp bilen derfra når han skulle skifte dekk....

Han har jo selvfølgelig brukt noe skarpt å `vrikke`dem ut med, og det endte jo med at det bjynnte å flasse rundt disse knottene...

Resten av skjørtene ser jo bra ut, men mangler klarlakk...

Skifter du ikke dekk selv? :) Hehe. Blir spennede å se hvordan bilen blir. Og ikke minst med nye hvite lykter kanskje.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått tilbake bilen ennå?

Regner med at du legger ut noen bilder da du får den tilbake, høres ut som det kan bli riktig bra!

Om du hadde lest det første innlegget til Aquilera, så står det at hun muligens får igjen bilen på Fredag, altså i morra. :) Og, da kommer det bilder.

Og til deg Aquilera, har kanskje fått tak i noen baklykter til meg selv, så da kan du få kjøpt mine. Vil bare prøve på de røde/hvite først, så jeg vet bilen passer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh...hadde jo håpet å få den imorra da...men det virker som om det blir litt forsinkelser.. hmm, bjynner å få litt baktanker her, men får se hva han sier når jeg ringer imorgen!!

Han kun hatt kontakt med han gjennom far til nå, og han har lovet å ringe flere ganger ang. en fast pris på det og ang. ka tid den er ferdig osv... MEN han har ikke ringt en eneste gang... Slikt liker jeg dårlig :P

Men som sagt. får se hva han sier imorrå.... *krysser fingrene* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, snakket me dem nå nettop, og bilen blir ikke ferdig til helga...typisk!

Begynner å bli litt varm i huet nå, for jeg spurte endel spørsmål og ting og tangn, om pris, om delene var kommet osv, men svaret jeg fikk på alt var - vet ikkje! :shock:

Sånnt liker jeg ikke..... nå ville hu dama tippe den ble ferdig til onsdag neste uke... tror ikke et sekund på den, bror min sin bil er der inne til full omlakkering, og de sa det skulle ta EN uke, nå har det gått 3 uker, og den er fortsatt ikke ferdig... :twisted:

Tar en tur bort til de om en time eller no, og ser selv åssen det ligger an...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...