Custom Edition Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 makan til gromvogn skal man lete lenge etter assa! verd hver eneste krone av de 1.785.000,- men når de avslutter med en helt ny M6 og vi får Ikke se Tommy svi noen sett med dekk med den..daaaa blir man litt pissed! uansett..E60 M5 er og blir Værsting nummer 1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Har det vært nå assa? hm... må se det på nett-tv fort som faen .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 jepp! å det gikk grusomt bra! *sikle sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Kjedelig program. 90% båt-tull jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Klarer fint å slite deg gjennom båt-tull, når du vet det er en M5 i vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Kjedelig program. 90% båt-tull jo. Ja; hvorfor bruke så mye tid på båter i et program som heter "Autofil" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Er det dagens episode hvor de viser M5en eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Autofil er et dassprogram! De kan jo ikke lage skikkelige bilreportasjer. Få se litt spesifikasjoner på bilen + litt interiørbilder, motorrom osv i tillegg til bane (som forøvrig var gromt ja ). Når vi i tillegg blir snytt for M6-en så blir det bare for dumt. Herr Larsen mangler jo enhver form for troverdighet. ALT er bra! Og det som ikke er så bra spiller ingen rolle likevel Nei, takke meg til Top Gear istedet for den flirebøtta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg synes Autofil har hatt veldig mange bra programmer og til lille Norge å være mener jeg dette er det beste som har vært av bil reportasjer/programmer på TV. At han er flirete synes jeg er helt topp, digger hans person, helt fra han hadde det ungdomsprogrammet på fredager. Hva var det het igjen? God Elg... hehe, han er kul! TopGear, ja de har klasse. Uten tvil. Det er et program jeg setter stor pris på. Nydelig filmet, biler av høy klasse (som regel), morsomme konkurranser mellom gutta... programmet har alt. Men det er ikke riktig å sammenligne de to programmene, TopGear gutta har et helt annet team bak seg og noen pund mer enn Jan-erik. La oss være fornøyd med at vi har et bilprogram i Norge. Høydepunkt så langt i Autofil??? Starten med M3 på Arctic Raceway, hallo, rå saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Må innrømme at jeg var Autofil-fan før, men er lenge siden de har laget et bra program. De har tapt seg VELDIG. Greit nok at du ikke kan sammenlikne Autofil og Top Gear, men du skal ikke gå lenger enn til Sverige for å finne glimrende bilprogram. Ta f.eks Prestanda som gikk på svensk Tv3 før, og Motorjournalen på Kanal 5. Klasseprogrammer begge to, nesten på linje med Top Gear. Både SVT og Tv4 har også gode bilprogrammer som er mye bedre enn Autofil. Og når det gjelder M3 på ACR så begynner det å bli noen år siden Autofil er rett og slett kjedelig....gjesp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 ...skal ikkje klage på Autofil, men må innrømme at TopGear er mange hakk større! M5 ...mmm JA TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 ...skal ikkje klage på Autofil, men må innrømme at TopGear er mange hakk større!M5 ...mmm JA TAKK! TopGear er Jeremy Clarkson og Jeremy Clarkson er stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Episoden er lagt opp på nrk nett tv for de som er utålmodig på å vente på reprisen, sånn som meg;) FYTTE RAKKERN for en rå bil...Lenge siden jeg har sett Tommy Rustad glise slik som han gjorde.. Sinnsyk å kjøre bil den fyren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Er vel bare en bil han sjåfføren(tommy ettellerannet?) ikkje har funnet noen ting å klage på: M3 på Arctic Raceway! Men er litt enig i at det ahr tapt seg litt. Alle bilene han prøver nå, er bare kjekke og gode, uten noenproblemer. Tidligere sa han ifra om slappe motorer, teite løsninger osv. Har mistet litt troverdighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Det der er bare sykt. Den høres så sinnsykt vill ut. Stram og hard i svingene. Utrolig for å være så tung som den er. Men, M6... hehe, for en låte av den bilen. Gearkassa fikk 10 av Tommy. hehe, BMW på sitt beste. Og han skal ha det at han kan å kjøre bil den gutten der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå