Gå til innhold

CUMBALL 2005 (ny tråd..)

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Så rett du har Gunnar. Holde oss til bimmers.no, i hvertfall til å begynne med. Jeg vil tro at det vil vær en mye bedre stemning, enn hvis 200 totalt ukjente mennesker skulle ha dratt på hyttetur i lag :wink:

20 BMW'er som suser nedover kontinentet, sjekker innom et par "event'er" og noe BMW sjapper. Høres ut som en koselig tur.

Så fort jeg hører Opel- og BMW entusiaster, kombinert med alkohol, i samme settning. Så kan jeg ikke unngå å tenk: uenigheter og slåssing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har vel ikke hørt noe. kanskje de som sa seg frivelig har diskutert noe?? jeg er helt for att d er kun bimmers.no som kan delta første året. d blir seff neste år. men dette hadde vært helt digg. liker veldig godt den planen som er øverst bare med bimmers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Ble det noe av dette i år? Hva med å ta opp denne tråden? Jeg er blodkeen. En tur med 20-30 biler er jo knall. 200 biler kan man ta den gangen det er blitt populært og man har erfaring med slike events. Begynn i det små er det beste. Men jeg vil veldig gjerne være med på noe slikt om noen drar i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket jo som det var opptil flere som kunne tenke seg å være med å arrangere. Er det noen som vet hva som skjedde med dette? Ble det bare dødt?

Tror nok det ja.

Hvis det er opptil flere som kan tenke seg å være med å arrangere, så må minst en av de ta ansvar og faktisk gjøre noe med det, i det minste organisere de som vil være med på arrangørsiden. Jeg skal sørge for at dere får et lukket sted å diskutere happeningen på, men kan ikke drive og hale frem de som er interesserte - da er det jeg som drar lasset, ikke noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes meget spennende ut ja, det er vel i hovedsak der problemet ligger, at altfor mange syns dette høres spennende ut og de fleste vil gjerne være med. Men regner med uansett om det hadde meldt seg 100stk så trur jeg at sikkert en 20stk hadde meldt forfall.

Blir heller ikke riktig å begrense det til 20-30biler vis f.eks 90stk har lyst..

Så vis dette skulle bli en realitet en dag (kanskje en gang neste sommer:)

Så er stikkordet planlegging og sikkerhet bør stå i høysetet, dere vet jo hva som skjer på gumball turene..

Men hør av dere, vis dette er noen går inn for, bra å vite i god tid, så folk kan ordne fri fra jobb og osv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingenting i veien for å begrense det til 20 biler selv om 90 har lyst. For mange blir bare kaos. Vi skal ha plass til alle både på overnattingssteder og ikke minst er det jo mest moro om alle kan gå på samme restaurant eller pub. Dette må tas inn i vurderingen.

Nå sendte vi riktig nok ingen hjem fra Rudskogen, men det er da normalt å begrense antall biler på alle slags andre arrangementer, så hvorfor ikke turen også. Førstemann til mølla er et fair prinsipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett tråden eller hørt snakk om temaet her før nå... Må bare si jeg HÅPER noen finner det for godt å arrangere noe sånnt, ville blitt en STOR opplevelse! Ennå lenge nok til sommeren...?! Noen som tar et tak og drar i gang planlegging? Forumet er vel både større og bedre enn sist dette var oppe for forslag? Tysklandtur 2007 JA!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit d, men førstemann til mølla hørtes ut som et tvilsomt konsept å kjøre, syns heller det burde bli trekt ut en 20-30stk isåfall+alle de som arrangerer dette(fripass for dem såklart:)

Er jo delvis enig at man kan kjøre begrenset de første året, og øke gradvis år etter år, vis dette skulle bli noe av og en sukksess til og med :D

Tyskland 2007, ja danke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror en fellestur på kontinentet der vi er mer enn 10-20 biler blir helt umulig å administrere. Bare slike praktiske ting som påfylling av bensin (som Gunnar er inne på), parkering i byer, overnatting på hoteller og besøk på museum/bilbaner etc. blir en kjempeutfordring hvis vi er stort flere enn 20 biler eller 40 personer. La oss holde planene/visjonene på et fornuftig nivå og heller satse på kvalitet fremfor kvantitet. Personlig kunne jeg tenke meg mye kjøring, men ikke nødvendigvis hurtigst mulig kjøring... f.eks er Autobahn temmelig kjedelig når du har kjørt der noen ganger... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...