Gå til innhold

CUMBALL 2005 (ny tråd..)

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg sier meg enig at det kan være dumt med "førstemann til mølla"... Sitter det en eller annen sånn billett-kødd som kjøper opp mange billetter, og nekter å selge uten å ha fortjeneste på det, så er det kjipt!

Er ikke sikkert det vil bli no problem, men slikt er jo helt vanlig på f.eks. konserter o.l.

Om så det skulle bli førstemann til mølla, så burde man i alle fall begrense muligheten til å kjøpe mange bill. Kan jo f.eks. si at det kun går an å kjøpe en per bil. Altså at en må oppgi reg.nr. på bilen sin ved bestilling... Da blir det jo kun aktuelt å bestille mange for de som har 20-30 biler, som forøvrig oftest tjener penger på grøvre greier(og bilselgere da...)

Høres ut som en spennede sammenkomst... Jeg tror dette ville vært grommere en gatebil, ettersom det kun er aktuelt for regga biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg også sier meg enig i med at det blir litt "usportslig" med førstemann til mølla før kjøtt på kølla opplegget her.

hva om:

Det blir satt opp en reiserute. Hvor alle har et innspill til hva og hvor vi vil reise innom.

Så utifra de 20 forslagene vi får inn. så plukker vi ut kanskje 3 faste møtepunkt.

Disse settes som obligatoriske møtepunkt. F.eks

Nürbürgring

Ac-shnitzer

Koed

også kan vi også sette opp 2 obligatoriske overnattinger ved 2 forskjellige hoteller i Tyskland.

Om vi da setter opp disse obligatoriske med et par døgns mellomrom. Så kan vi mellom oss selv innad i bimmers.no avtale "grupperinger".

Slik at vi kan fremdeles drive med vårt. uavhengig av hvor mange biler vi blir.

Blir vi bare 20-30 biler så kan vi lages en felles reiserute.

uansett, så er jo dette noe vi burde prøve å gjennomføre. Men, kanskje vi burde gjennomføre flere suksessfulle treff innenfor våre egne landegrenser før vi går for resten av verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cumball hørtes jo bare idiotiskt ut

ekkelt med tanke på at flesteparten blir gutter! :lol:

dette ville sikkert blir tidenes fylletur for min sin del..med slåssing horing og det som er... jeg må nok aldri bli med på no slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

hahaha, det var faenmeg det beste navnet jeg kom på! 8)

Ellers er vel denne planen lagt død da jeg for tiden har en bil som som nevnt ikke greier turen Oslo - Strømstad! :cry:

Tydelig at rocco-stilen på navnet skjemmer noen her inne, det driter jeg i, synes navnet var konge 8)

Gammel tråd, men selv for 2 år siden var jeg en kreativ liten fyr ser jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...