krisroen Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 På vei hjem fra jobb i dag tok vi igjen en kø av 3-4 biler... fremst lå det en E34 525i i 50km/t i 80-sonen.. En del av kollegaene mine prøvde selfølgelig å kjøre forbi.. men det som skjedde var bare at 525'en ga på og skulle yppe til kappløp.. dette skjedde minst 5-6 ganger og irriterte oss noe jævli Bilene forran oss ga opp og bare fortsatte i 50km/t bak 525'en.. Det endte med at vi kjørte forbi 4 biler.. da vi kom frem til 525'en prøvde føreren på det samme igjen men den hadde lite å stille opp med mot en trimma RS2 med over 400 gamp Jeg sier ikke at føreren av bilen jeg satt på med kjørte prikkfritt, men faen så mange farlige sitausjoner slike folk kan lage.. har irritert meg over denne fyren siden jeg kom hjem klokka 10! Skulle ønske jeg hadde hatt med et filmkamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 hvem er vi? åssen jobb er du jobber med siden du og kollegaene kjører hjem ilag fra jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 jobber på fabrikk der alle slutter til samme tid... og jeg satt på med en kompis fordi min bil er på verksted og får seg nye fjører og dempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Hehe.. ikke for å være frekk og spydig, men nå måtte jeg le litt Det er vel vanlig det at kollegaer kjører sammen? kanskje skal de samme vei? kanskje noen får skyss, som i dette tilfellet?!?! trenger vel ikke no "Spes" jobb for dette?? ;) men jeg skjønte at det kan høres litt rart ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 kom litt feil ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Idioti, ja. Men allikevel ganske vittig når du får en trimma RS2 susende forbi! Da føler du deg ikke særlig høy i hatten lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Idiotisk å holde på slik uansett. Dere skulle tatt nummeret og gitt ham en lekse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Latterlig fyr! Var han gammel eller ung? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 sikkert en som nettopp har fått lappen og tror at siden han har bmw 525 så kan han kjøre fra alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Å hindre andre i å kjøre forbi er en alvorlig trafikkforseelse og jeg tror faktisk at man kan miste lappen på å gjøre noe slikt...spesielt hvis bilene ligger side om side (ergo er det liten tvil om at en forbikjøring finner sted). (Se § 6. Fartsregler.) http://www.lovdata.no/all/hl-19650618-004.html#4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 § 4. Trafikkregler. Kongen gir alminnelige regler for kjørende, ridende og gående trafikk. heheh, tror ikke kongen har så mye å si lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 § 5. Grunnloven Kongens Person er hellig; han kan ikke lastes, eller anklages. Ansvarligheden paaligger hans Raad. Hmmm...denne loven tror jeg faktisk er aktuell den dag i dag. Kongen blir jo forøvrig også salvet under kroningen. Hepp, hepp...så er jeg også medlem av generalstaben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Velkommen i klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Velkommen i klubben! Takker...hmmm...det begynner imidlertid å bli mange innlegg mellom gradene fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Tid for spam mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå