Gå til innhold

Idioti!

krisroen
 Share

Anbefalte innlegg

På vei hjem fra jobb i dag tok vi igjen en kø av 3-4 biler... fremst lå det en E34 525i i 50km/t i 80-sonen.. En del av kollegaene mine prøvde selfølgelig å kjøre forbi.. men det som skjedde var bare at 525'en ga på og skulle yppe til kappløp.. dette skjedde minst 5-6 ganger og irriterte oss noe jævli :evil: Bilene forran oss ga opp og bare fortsatte i 50km/t bak 525'en.. Det endte med at vi kjørte forbi 4 biler.. da vi kom frem til 525'en prøvde føreren på det samme igjen men den hadde lite å stille opp med mot en trimma RS2 med over 400 gamp :P Jeg sier ikke at føreren av bilen jeg satt på med kjørte prikkfritt, men faen så mange farlige sitausjoner slike folk kan lage.. har irritert meg over denne fyren siden jeg kom hjem klokka 10! Skulle ønske jeg hadde hatt med et filmkamera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ikke for å være frekk og spydig, men nå måtte jeg le litt ;):D;) Det er vel vanlig det at kollegaer kjører sammen? kanskje skal de samme vei? kanskje noen får skyss, som i dette tilfellet?!?! trenger vel ikke no "Spes" jobb for dette?? ;);)

men jeg skjønte at det kan høres litt rart ut:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

§ 5. Grunnloven

Kongens Person er hellig; han kan ikke lastes, eller anklages. Ansvarligheden paaligger hans Raad.

Hmmm...denne loven tror jeg faktisk er aktuell den dag i dag. :wink: Kongen blir jo forøvrig også salvet under kroningen. :?

Hepp, hepp...så er jeg også medlem av generalstaben. :D

1000_G.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...