Gå til innhold

Noen som vet om bra spill til pc? Helst bil/mc.


cmn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Endelig kjøpt meg pc, og trenger helt klart noen spill. Derfor lurer jeg på om noen vet bra bil-/mc-spill til pc!? Må ha noe! Også interessert i tips om andre spill, men ikke CS o.l.. Takk for alle forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter hagenisse 100% på den der.

Av andre som kan nevnes er "Rally Trophy".

Toca Race Driver 1 og 2 er også ok egentlig, men ikke så realistisk. Men absolutt underholdene.

Need For Speed Underground og Midnight Club Dub Edition er gode spill på tuning / arcade siden.

På motorsykkelsiden er det MotoGP som er det eneste som gjelder.

Liker du å kjøre i ring, er Nascar veldig bra. ( Vet ikke hva siste versjon er... )

Men for all del, kjøp ratt! Det er absulutt verdt pengene hvis du spiller mye bilspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":18fzgf8h]Støtter hagenisse 100% på den der.

Av andre som kan nevnes er "Rally Trophy".

Toca Race Driver 1 og 2 er også ok egentlig, men ikke så realistisk. Men absolutt underholdene.

Need For Speed Underground og Midnight Club Dub Edition er gode spill på tuning / arcade siden.

På motorsykkelsiden er det MotoGP som er det eneste som gjelder.

Liker du å kjøre i ring, er Nascar veldig bra. ( Vet ikke hva siste versjon er... )

Men for all del, kjøp ratt! Det er absulutt verdt pengene hvis du spiller mye bilspill.

Dub edition er dessverre ikkje tilgjengelig på PC. Nascar Simracing heter siste utgivelse. Vil også anbefalle Mercedez World Racing, Street Legal Racing:Redline, Juiced. Live for speed orgså for den del, meget intelligent spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har logitech formula force gp. Funker helt greit.

Spilling på bærbar, med tastatur ja... hmmm, da faller vel en del av spilla ut.

colin mcrae rally spilla funker på tastatur.

Så har du jo trackmania da! Nytt ute nå: trackmania sunrise. søk på google..

need for speed spilla går vel også med tastatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser "Logitech MOMO Racing Force" rattet har blitt anbefalt. Dette støtter jeg fullt og helt. Dette er ett knall ratt. Hrar prøvd mange andre, men dette er absolutt det beste. Koster ikke så mye lenger heller.

10+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...