BMWE34 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Senket ca 35mm med läsjøfors fjærer rundt om. Har ikke gått ut over komforten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 IS'en har m-tech og er ganske høy, men jeg tror i grunnen ikke jeg ville senket den mer, da ville den tatt nedi ting, og ikke vært like grei til daglig bruk. nå kan jeg kjøre uten å bekymre meg for slikt. Den ser dog litt traktor ut. stasjonsvogna tror jeg er senket med noen gule fjærer. den er også passe høy. Skal jeg gjøre noe med understellet på den. så tror jeg at jeg skal satse på ett godt bilsteinsett, høyden er ikke så kritisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Juni 7, 2005 Share Skrevet Juni 7, 2005 Har senka 40 - 15, synes det er kult med senka biler En smule upraktisk på vinterstid, med elendig brøyta veier da, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Har senka 40 - 15, synes det er kult med senka biler En smule upraktisk på vinterstid, med elendig brøyta veier da, men men Har du noen bilder av bilen din med 40/15 senking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 hvor mye senker orginalt m-tech til 97-mod 320i sedan? Ca. 15 milimeter...praktisch und gut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 ikkje senka, fornøygd med orginal M-Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 ..kvifor kom det ikkje med bilde??...såg ikkje alt rett ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 min er også senket. fordi det ser best ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 ..kvifor kom det ikkje med bilde??...såg ikkje alt rett ut?? Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Min er senket 50-35 Er storfornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Min er senket 50-35 Er storfornøyd med det Du har vel ikke et profilbilde? så jeg kan se hvordan det blir sende ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 jeg senka den gamle 60/40, men den blei skyhøy bak! 10cm fra dekk til bue! var skuffa da azz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 jeg senka den gamle 60/40, men den blei skyhøy bak! 10cm fra dekk til bue! var skuffa da azz! 10 cm fra dekk til skjermbue... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Jeg har IKKE senking.. Noe som kanskje ikke er så vanskelig å se...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 9, 2005 Share Skrevet Juni 9, 2005 Min E30 er senket fordi det var en nødvendig konsekvens av at den skal brukes til banekjøring:) E46en er bare vanlig fabrikksenket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå