Gå til innhold

Har du senket bilen din?


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Senket min 60/40.. Stiv og fin, mye mer kjøreglede.

Har sportsdempere fra Apex, absolutt å anbefale. Har orginalfanger foran så det er bare å fyke over dumpler i 50 km/t .. hehe

Syns 60/40 er penest på e36, da "sægger" ikke rompa.

mekkemekkeholla028.jpg

bimmer074.jpg

Hvorfor :

-ser mye bedre ut

-bedre kjøreegenskaper

-du har sikkert slitte dempere og fjører fra før

-alle tøffe gutta gjør det, hehe

Hvorfor ikke :

- ja, hvorfor ikke? ingen grunn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, Koni dempere og H&R fjører, ca 60/60, hvorfor? fordi høye biler er stygt...enkelt og greit ikke sant? om jeg vil senke mere? jepp, jeg senker gjerne så mye at jeg ikke kommer meg ut av gårdsplassen, fy, er rått bare å ha en skamrå bil på gårdsplassen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, Koni dempere og H&R fjører, ca 60/60, hvorfor? fordi høye biler er stygt...enkelt og greit ikke sant? om jeg vil senke mere? jepp, jeg senker gjerne så mye at jeg ikke kommer meg ut av gårdsplassen, fy, er rått bare å ha en skamrå bil på gårdsplassen :D

60 foran er greit men 60 bak? kommer til å miste synet av dekket bak der da..

Jeg har senket min 60/40 og er meget fornøyd med kjøringen og utseende etter dette. Bilder i linken under

http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=Morten318&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forige bil senket jeg 60/40... Apex dempere+fjærer. (bilder i galleriet mitt).. Dagens framkomstmiddel (les damas golf) har fått en liten omgang pga gåene dempere. Den har kraftigere/kortere dempere og fjærer 30/30 senking.

Grunnen min er vel økt kjøreglede kombinert med et litt sportsligere preg på bilen. (både utseendemessig og kjøremessig)

Elsker å kjøre svinger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...