Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har det skjedd litt her, motoren er nå på plassen sin, innsuget er prøvemontert for å se hva som går å ikke.... det blir meget trangt med det skal nok gå... :P

motor13.jpg

motor14.jpg

motor11.jpg

motor12.jpg

• Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker alle sammen.. :P

Ser bra ut dette ja.. kommer vel til å flyttte seg den der!... :D

Hvertfal når den engang får hjelp av denne......

gt40.jpg

Skrevet

Ser du kommer litt i konflikt med innsugsbelg/bremsevæskebeholder...

Monter inn en hydraulisk bremseenhet fra E28 eller nyere 6er. Tar mindre plass den....

Skrevet
Ja jeg skulle byttet ut kraftforstrekeren, vi får se hva som blir gjort, har flere løsninger på lager... :P

Kan jo gå for E34 V8-løsningen, med dobbel bremsekraftforsterker som er flyttet helt frem til tverrbjelken. Da blir det god plass til innsugsbelg, men mindre plass igjen til IC-rørene dine...

Skrevet

I går prøvde jeg med e30 kraftforsterker og det gikk bra med tanke på innsugsbelgen men ikke med plenumet, har nå vært og hentet komplett servobrems fra en orginal M535i som jeg skal prøve å få montert, det blir litt knoting med div nye slanger og sånnt som skal på plass med det som er det største problemet nå er at den kommer i konflikt med innsugs belgen igjen. :twisted: Men det er iallefall GOD plass til plenumet nå! :P

Skrevet

Hadde ut bilen for å rydde litt i garasja i går, tok noen nye bilder av den da....

bilde123.jpg

bilde%20(2).jpg

bilde%20(4).jpg

Tok også noen bilder av interiøret... endel rotete og skittent men...

interior200.jpg

interior000.jpg

interior100.jpg

har flere bilder jeg skal legge ut iløpet av kvelden..... :P

Skrevet

Hva slags bremser bruker du? Dette er den tidlige 6-serien basert på e12, er det ikke?

Skrevet
Hva slags bremser bruker du? Dette er den tidlige 6-serien basert på e12, er det ikke?

Det stemmer, jeg bruker de orginale 4stempla kalipperne framme og de orginale kalipperne bake samt orginale skiver bak og e28 282x25mm slissa og hullborra skiver framme... skal etterhvert bli en oppgradering der også...

Takk for all god kritikk... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...