jcvold Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 fant ikke prestanda på Z4 2.0 med 150 hk på modellguiden.... skal lure pappa til å kjøpe en fra tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2005 fant det på ww.bmwinfo.com , men savner at det står info om vekta på bilene,med tanke på inportkalkulator... noen som vet hvor jeg finner sånn info på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 fant det på ww.bmwinfo.com , men savner at det står info om vekta på bilene,med tanke på inportkalkulator... noen som vet hvor jeg finner sånn info på nettet? Den veier faktisk iht. BMW eksakt 1300 Kg. Den går bra også med 0-100 Km/t på 8,2 sekunder og en topphastighet på 220 Km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 6, 2005 Share Skrevet Juni 6, 2005 Sikler på denne jeg. Går lottoen inn på lørdag blir det den ja. http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1118094153942?finnkode=5157995&sid=6areoZjAi153933&pos=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå