Kai-P. Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Dette prosjektet kommer jeg til å følge med på, E12-biler begynner å bli en sjeldenhet i seg selv, for ikke å snakke om Alpina-utgaver, stå på og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Dette er virkelig bra....kjempeprosjekt Gleder meg virkelig til å få se bilder av den ferdig lakkert Lykke til vidre med prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 lykke til med dette prosjektet! ikke nok med at det er en sjelden bil i seg selv, men det er faktisk en alpina også NR 1!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Her gleder jeg meg til å følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 dette blir bra denne tråden skal jeg også følge med på lykke til vidre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Artig. Blir spennende å følge med på fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 det blir jo nesten en orginal bil. karroseri bytte blir ofte gjort, og det er jo så å si det du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Dette er et prosjek jeg liker, E12 ligger mitt hjerte nær siden det var min første bil . Hvilken farge blir(var orginalen?) den? Ser frem til flere bilder og info fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 WooHoo - Dette blir bra! Gleder meg til forsettelsen - er STOR Alpina-fan Dette blir en ekte Alpina - ingen tvil om det. Hvilken farge skal du ha på'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 venter med spenning, ikke mye alpina-liv på bimmers:) stå på.. det står respekt av dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Rått prosjekt! Tøft at det er Nr.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 WooHoo - Dette blir bra! Gleder meg til forsettelsen - er STOR Alpina-fan Dette blir en ekte Alpina - ingen tvil om det. Hvilken farge skal du ha på'n? Hvilken farge er det der? (bilde) den var flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hvilken farge er det der? (bilde) den var flott! Er ikke 100% sikker, men høyst sannsynlig er den "Sapphire blue" - forløperen til den "offisielle" Alpina blå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 moro med en så bøs bil, også blir den jo veteran til året:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Hvilken farge er det der? (bilde) den var flott! Er ikke 100% sikker, men høyst sannsynlig er den "Sapphire blue" - forløperen til den "offisielle" Alpina blå.... Fargen på denne bilen er nok Arktisblau-metallic, samme som det vil bli på min. Men jeg får andre striper. Det er riktig at det "offisielle" alpina-blå heter dark sapphire blue, men bare "sapphire blue" er mye lysere, mer himmelblå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå