GSS Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Lenge siden update, men det skjer noe. Om ikke så fort som enkelte andre her. Stort sett ferdig innvendig, og utvendig på sidene. Gjenstår for og bakstilling, motor/drivlinje, lykter, fangere. Og sikkert mye annet jeg ikke vil komme på ... Skal prøve å få ut noen bilder igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Da har jeg fått ut noen flere bilder på siden. Tiden går fryktelig fort merker jeg, og det er brått ikke så lenge til mai lenger. Men den bør da kunne være på veien igjen før sommeren er forbi. Holder på med frontlyktene nå, så blir det bakstilling, så fangere. Og litt alt sammen samtidig.... Er vel på tide å begynne på motoren snart også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Dette blir rått! Hva skal gjøres med motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Plukker av topp og bunnpanne på motoren, tar en kikk og ser an tilstanden på den. Bytter stempelringer, lagere osv. dersom behov. Lakkere opp igjen blokka, montere sammen igjen med rene/pene pussede deler. Motoren forblir original effektmessig. Evt. noe lett trim om det enkelt lar seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Dette her ser meget bra ut! er ikke mye som står gjenn med deg nå. Off gleder meg til å få lakka å satt sammen alt jeg og! Må få ut mere bilder nå da! gleder meg til å se det ferdige resultatet:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Nye bilder Som vanlig ligger det flere bilder på http://www.storsveen.org/e12/b7prosj_5.htm Jeg orker ikke legge ut all ny info på alle foraene jeg er innom, derfor viser jeg dit. Men jeg vil jo likevel svare på alt av spørsmål og kommentarer her likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 Da har jeg fått lagt ut noen bilder igjen. Jeg merker jeg er blitt dårlig til å ta bilder, men noe finnes da. Siste bildet er ca uke siden. Etter dette er stripene kommet på. Den det er ikke umulig jeg rekker å få motoren nedi til våler-treffet. Om det blir startklar er en annen sak. Blir den ikke klar får vi vente til neste år. Så fort tiden går er ikke det umulig. Se http://www.storsveen.org/e12/b7prosj.htm for flere bilder. (side 6-7-8 er nye idag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Nydelig bil, ser ut for å bli 100% strøken den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Jeg bøyer meg nok en gang i støvet, jeg virkelig elsker den bilen din Hadde jeg vært deg hadde jeg laga garasjeport inn på stua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Siden dette er et samler objekt,hva er forventet verdi på denne når den blir ferdig(og strøken)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Pene E28 B7 ligger på 150.000+ i tyskland, tror nok man kan gange den summen noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Jeg bøyer meg nok en gang i støvet, jeg virkelig elsker den bilen din Hadde jeg vært deg hadde jeg laga garasjeport inn på stua Garasjeport inn i stuen er betydelig undervurdert. Ellers er det alltid en fornøyelse å se en virkelig pen E12 - dette er noe man ser altfor sjelden for tiden. Heldigvis (for de som eier en pen E12) begynner dette også å vise seg gjennom at prisene for de peneste bilene begynner å bli høye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Å vips, så var den nesten ferdig! Gjenstår lister rundt front og bakvindu, eksosanlegg og noe småtteri her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 S-s-s-smykke! Gratulere så mye med bilen, den har blitt kjempe fin. Kan fort se for meg at det er artig å endelig se slutten restaureringa. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Se her ja. regner med og få se denne på neste Hedemark og oppland treff rett og slett nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå