wicky124 Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Lekker bil!!!!!! Er ikke annet å si...:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Utrolig lekkert. Gratulerer! Skal du til Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 utrolig bra! en perle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Gratulerer! Synd du ikke fikk start på den på treffet i helgen... Har du funnet ut noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Jeg har funnet ut at det ikke er noe gnist på pluggene, men hvorfor har jeg ikke funnet ut av enda. Er ingen fordeler og slikt på denne, så det er ikke like lett å feilsøke når man ikke skjønner systemet helt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derrick-sedan Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Du får høre med Dr. Hartig, han som har laget tenningsanlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 aiaiai, strøkent klenodium Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Helt nydelig! E12 med Alpina utseendet er helt fantastisk. Etter min mening den mest vellykede Alpina bilen siden e9. E28 Alpina kan ikke måle seg etter min mening. Dette var rett og slett nydelig, og jeg håper å se den på Våler=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 å fy #"¤"#%"¤" den var grom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Nydelig bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg laga garasjeport inn på stua Garasjeport inn i stuen er betydelig undervurdert. Da hadde vel dette vært noe: Garasje i stua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Herlig gjennomført jobb, fra meg får du bare ros! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Denne sargen som hlder alle målerene? Er det en orginal alpina del eller heilmgjort. Finner den ikke i deletegningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Den er original Alpina ja. Sitter på alle e12 B7(S). Er det deletegningen til e28 du har kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå