Aguilera Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Såh, fikk endelig tatt noen bilder, og her er resultatet Såh hva synes dere?? Og nå mangler bare baklyktene dine mAZE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 meget pen bil;) noe større felger kanskje men ikke noe behov sånn med en gang;) gratulerer med "ny" bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Ble pent det der, men i mine øyne er det desverre ikke bare baklyktene til mAZE som mangler Vet ikke om du bryr deg om slikt, men felger i et par tommer mer, gjør UNDERVERKER (kanskje pluss litt senk 50/30mm e.l). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 noen 17-18" bbs hadde gjort seg, sammen med GT-lippe og mer senk baklykter kan vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.. Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Fin bil. Hvor mye er lakket? Eventuelt hvordan så den ut? Hva kostet jobben ol. ??? Trenger en runde med lakk på min også. Ønsker i hvertfall det. PS. Hvordan ser den ut inni da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 ....dette er bra! Alt som vert kommentert her kan du ta etter kvart. Gratulere med "ny" bil Aguilera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Så jo flott ut nå Aguilera. Men må få se på den live også. Er der mer penger igjen på kontoen din nå? F.eks. til nytt frontsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Ble jo kjempeflott dette! Gratulerer med "ny" bil! Det gjorde seg veldig bra med den fronten og nedlakkeringen. Jeg har omsider fått somlet meg til å leverer endel ting og tang til lakkering jeg også så snart kommer det oppdaterte bilder herfra også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2005 heheh, lite penger igjen nå, men det kommer snart skattepenger vettu tar en tur innom deg imårå tenker jeg, må ha noe stuff på høytalerne, så da får du se den Sånn ellers - det som er lakkert er : panser, begge forskjermer (ny høyre forskjerm) grillist, bakfanger, frontfanger, øyelokk, skjørter og en liten flekk som var bak kosta 10 000,- felger kommer til neste vår, har ikke penger nå + at jeg skal "kjøre ut" de dekka jeg har nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Gratulerer med "ny" bil Ble bra det der. Tenker det er stas å cruise rundt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 det ble bra, men hvorfor lakkerte du ikke speilene ogsâ? som andre nevner, sâ vil felger/senking gjoere underverker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Grattis med "Ny" og fin bil! :D \:D/ senking og felger så blir det en RÅ bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Utrolig hvordan m-fronten hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 grattis med "ny" bil... litt senking nå så er den perfekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Se her ja, ble bra det der..felger og senking så har du den, og nye speil for guds skyld..men ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå