BalleKnalle Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Nice.... grattis med nylakka bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Gratulasjoner den lange veien fra Danmark også... ...et par lakkerte speil (ikke M3 speil) nå så blir det perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Gratulerer! Blitt en snerten liten bertebil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 hey hey snuppiluppa Grattis!! ble utrolig nice nice og bilen din ser helt andeledes ut nå kan jeg se for meg et stort smil når du er ute å kjører Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Ble jo bra det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 bilen blei fin den men ser ikke deg der da :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 Ble bra det der Aguilera, men det er alltid rom for forbedringer vettu.... Men for all del du trenger ikke være redd for å skjemme deg ut når du cruiser rundt i "Gliset" ditt og gliser . Grattis da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Meeget pen ble den ja Skattepengene skal vel gå til en vill sydentur??? Ihvertfall her i huset\leiligheta\huset til mor&far. Gonatt, akkurat kommet fra jobb. Legge meg og sove for 200kr timen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Se der ja ble smooth det der <3 Hvor fikk du tak i ny sånn svart list på fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 hvor ble det av bikinishots? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Ble bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2005 Se der ja ble smooth det der <3Hvor fikk du tak i ny sånn svart list på fangeren? den svarte lista fikk jeg kjøpt billig av en her på forumet Men slike lister må du jo ha på fangeren, er jo sånne på den orginale også, jeg ville bare ikke at de skulle lakkere den, derfor den viser så godt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Ble bra detta, Aguilera! Hvorfor fikk du ikke tatt speilene i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Såh, fikk endelig tatt noen bilder, og her er resultatet Såh hva synes dere?? Og nå mangler bare baklyktene dine mAZE Dæven, ble fin den.. Mangler litt felger ja. Og kanskje lakkere speilene også som Gunnar sier. (Og kanskje dørhåndtakene?) Men, ble utrolig fin.. Baklyktene får jeg håpe du kan få snart nå. Jeg bestillte mine nye i dag, han på MotorTechnic sa han skulle sende så fort det kom inn på lager. Får håpe det ikke tar alt for lang tid. Skal du til Rudskogen eller? Jeg hadde kanskje tenkt meg en tur, så da kan jeg jo ta med lyktene da, om jeg har fått mine nye. Litt dumt å kjøre uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 13, 2005 Share Skrevet Juni 13, 2005 Nice \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå