Pedi Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Mye som går, bare en fremlegger det riktig...
Jås Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Ja om du får godkjent med v8 må d være mulig å få godkjent med en ussel s14...
Pedi Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Noen som har erfaringer med 5-trinns manuell kasse til M6x motoren? Ser det er mest normalt å gå for M60 b30 kassen fra E34, men hva med E39 sine girkasser da? Er de mye større de enn de som kom i 530/E34?
Pedi Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Hmm... Endelig hjemme fra jobb, og hadde innvilget meg sånn ca 14 dager fri iallefall.... Etter å ha hatt et par dager med familie, så sto jeg i arbeidsklærne i dag morges når telefonen ringte.... Eieren av rettejiggen trengte den selv, så siden avtalen vår tilsa at hvis han hadde behov for den (hvilket han ikke hadde brukt på over ett år) - så skulle jeg komme med den. Så idag er jiggen levert tilbake, og E21en satt på tralle - og trillet til sides i garasjen. Men men, jiggen kommer tilbake.... Så nå er E28en tatt av løftebukken, og satt på plass der den sto - så da får jeg skru litt på den imens... Beklager dårlig update, men slik er nå ståa idag desverre...
Jås Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Hmm,kjipt d da...men du får stå på desto mer når du får den igjen...
Pedi Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 når får du tilbake rettejiggen da? Den kan jeg nok hente når som helst nå. Men ser ikke vitsen i å dra den hjem nå, da jeg er så mye på jobb for tida + at jeg må få unnagjort endel på E28en først... Er litt viktig å få montert diverse på den, slik at jeg kommer nærmere ferdigstillelse samt frigjøre litt plass. Men har ikke hatt så mye fri, så da blir det vanskelig å få gjort noe vettugt... Er en lang to-do liste... Men ser for meg å ha litt fri i september (kanskje bittelitt i august og), så da satser jeg på at Per Øivind blir med og tar et rykk - skjer mer når vi er 2 lixom...
BMWPower Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 så da satser jeg på at Per Øivind blir med og tar et rykk - skjer mer når vi er 2 lixom... mja.... Har vel et inntrykk av at mer personer det er i garasjen din jo mindre arbeid blir gjort
Pedi Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Hehe.. Ja, når du er på besøk så må en jo være litt sosial og Men med kun meg og PØ, så blir det mer gjort.
knut_olestad Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Du har ikke vurdert å strippe og dyppe alle nye deler i sinkbad? Da hadde jo bilen blitt nesten fullstendig galvanisert, og den hadde ikke rusta så lenge det er liv i oss
Pedi Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Du har ikke vurdert å strippe og dyppe alle nye deler i sinkbad?Da hadde jo bilen blitt nesten fullstendig galvanisert, og den hadde ikke rusta så lenge det er liv i oss Jo, jeg vurderte for noen år siden å senke den i syrebad etter ferdigsveis. Men problemet var jo at firmaet som hadde syrebadet (og reklamerte for galvanisering) ikke kunne dyppe bilen i noe etter selve syrebadet. Og da har jeg jo et problem, hvis jeg blir sittende på trappa deres med et blankt chassis og jeg har 50 mil hjem. Så den dagen et firma kan tilby syrebad OG feks et sinkbad etterpå, DA er løsninga komplett for meg. For ja, jeg vil jo helst at bilen ikke ruster igjen...
diohrvik Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 gleder meg til å se mer av arbeidet dit i denne tråden, når den tid kommer
Pedi Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2011 gleder meg til å se mer av arbeidet dit i denne tråden, når den tid kommer Ja, det bør (og skal) skje litt med E21 denne vinteren. Jeg har drøyd denne bilen pga E28en, men E28en er jaggu ikke lagt fra klar understellsmessig og karosserimessig nå. For jeg tenkte å sette i gang med E21 når E28en står på lakk sånn ca. Gleder meg til det, blir spennende om jeg får den sammen igjen. Er jo over 10 år siden jeg begynte å skjære den i filler... Men bil skal det bli av den, er jo babyen min dette...
bmwtussan Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Denne gleder jeg meg stort til og se framgang på snart. Synes du gjør en kjempe jobb på bilene dine.
Mexos Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Gleder meg veldig til å se ting begynne å ta form her igjen. Har fulgt med dette prosjektet i flere år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå