Kjell Rune Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 fikk den tilbake uten ny lakk for de trodde ikke den ble ferdig til ferien så jeg ikke skulle være uten bil i ferien. men rett etter tar de den inn igjend. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 M5en MÅ være med sølv stripe neders. Det har jeg hvertfall gjort på min. Synes bilen virker mye røffere med det. http://bimmers.no/modules.php?set_albumName=album149&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 hadde planer om og lakke hele bilen samme farge jeg siden jeg har den fargen jeg har. får c om d blir sølv nederst senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Herlig bil Nautilus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Vis det er en orginal farge så er d ingen problem!! Er lakkerer selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 nå må ikje du skryte på deg sånn torstein;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 har i helgen stått sammen med en lekker e30 som hadde samme farge som jeg skal lakke min.. nesten helt identisk bare med perle effekt eller no. orginal cryshler farge vertfall. sinnsykt pen farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Vet ikke om noen er enige men rød helfarge er veldig pent på M3/M5!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2005 rød ville jeg ikke foretrukket på en m5, men på m3n er den stilig. men d er jo rød da. mye jobb d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Rød på E34 er ikke fint... Passer best på 3 serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Synes rød funker fint på E34 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Her må jeg si meg enig med Gunnar. Akkurat den M5'en der er lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2005 ja for de som gidder og skifte farge... jeg og skal ha litt annen farge men gidder ikke lakke alt inni dører og motor rommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 solkt... var en god skrense bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Hva fekk du for m5en kjell rune? var ganske intressert, men blei skule.. Så da må vi vente til jeg er utdannet (3År) :=( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå