NSS Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 hehe 1000kr ja ?? ær lakkerer selv koster som regel mer for lakken,., tenk på allt annet du må ha... fyller,grunning,base,klarlakk og osv osv kommer an på!!!! Fikk alt det for 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 lakk som e godt ut på dato?? å merke er det.. glasurit eller spies hecker?? du har vært jævla heldig der i såfal... ikke no go butikk for di men!! men fint for deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 lakk spesialister i bergen... Ligger i fyllingsdalen i samme lokaler som mekonomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Fikk lakkert hele bilen for 6000,- inkl lakk. Jeg tok da grunnjobben selv. Så det vil da si at jeg kan kjøpe M-pakken, lakkere det og panser fo 3000? om det stemmer, så er det det jeg må betale for å laggere en fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 Til alle dere som spør etter tlf og navn, må nå vente en uke. Jeg drar på ferie idag og kommer ikke hjem før 10-07-05. MVH MB220 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Til alle dere som spør etter tlf og navn, må nå vente en uke. Jeg drar på ferie idag og kommer ikke hjem før 10-07-05.MVH MB220 cab. hvorfor ikke bare poste det her ? liker du sååååå godt pm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 men til starter av posten. hvordan var resultatet?? kan være billig men resultatet må jo se bra ut.. betaler heller litt mer enn å få lakk sig osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 lakk spesialister i bergen... Ligger i fyllingsdalen i samme lokaler som mekonomen OK!! da snakke vi om gull hår i ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2005 men til starter av posten. hvordan var resultatet?? kan være billig men resultatet må jo se bra ut.. betaler heller litt mer enn å få lakk sig osv.. Hei du. Jobben ble utført på en perfekt måte . Dette er et oppretting og lakkeringsverkstedt. Ikke noe tull der. MVH MB220 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2005 Er det ikke flere som trenger å få lakkert noe?. Send meg pm. MVH MB220 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 jeg har ringt dit et par ganger nå, og får ikke svar. nei, det var ikke idag. det var midt på dagen da jeg ringte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hei T.A.S. Har akkurat ringt ditt. Selv om han jeg har avtale med var på ferie nå , så var det folk der. Så prøv igjen du. Sender deg pm med tlfnr. MV MB220 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Ja, okei. takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet August 15, 2005 Forfatter Share Skrevet August 15, 2005 Er det noen her som har fått tilbud på lakkering?MVH MB220 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Jeg har snakket med han nå, og sa at jeg ble anbefalt av deg, så etter eg har skiftet frontrute på tirsdagen så sender jeg bilen opp. blir vi ikke enige, så er det bare å reise hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå