Fredrik Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Gamle fordommer og myter lever åpenbart i beste velgående... http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/11/437106.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Jeg har blitt stoppet 4 ganger det siste året - alle uten noen spesiell grunn. Politibilen har bare passert meg, for å så ta en u-sving og følge etter. En sa jo rett ut at "mange av deres kunder kjørte slik bil". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Jeg har blitt stoppet 2 ganger på 6 år. Begge ganger var promillekontroll da alle ble vinket inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 jeg ble stoppet 3 ganger i løpet av 3 timer... Sto på shell å spiste pølse, da svingte de inn bak meg, gikk ut å banka på vinduet, fikk hørre masse piss om at det var ingen grunn for at jeg skulle være ute så sent osv. Kjørte så videre, å i det jeg kjører ut av en rundkjøring treffer jeg en politibil i motgående felt, han vrir om i rundkjøringen å på med full sirene. Stoppa meg, spurte hvem bilen var sin, hva jeg bare kjørte tilsynelatende rundt for midt på natta å at jeg burde finne meg en bedre hobby. Kjører da hjem igjen til ei venninne,å når jeg skal hjem treffer jeg på en til politibil, dette begynte å bli latterlig tenkte jeg, så jeg lo litt da politidama banka på ruta, hun spurte hva som var så morsomt, så sa jeg det at dette var 3. gang jeg ble stoppa på noen få timer, da lo hun bare å gikk å satt seg i bilen igjen. Noen ganger har de en smule fritidsproblemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Jeg har enda ikke blitt stoppet av politeiet. jeg har kun hatt lappen i 5mnd og bilen litt over 4mnd... *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Det er litt synd at utlendinger som er ærlige, hardt jobbende folk blir mistenkt for sånt. Men de finnes jo så mange andre av dem, som ikke er fullt så ærlig og snill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Det er litt synd at utlendinger som er ærlige, hardt jobbende folk blir mistenkt for sånt. Men de finnes jo så mange andre av dem, som ikke er fullt så ærlig og snill. og det finnes nå maaangen norske som heller ikke er fullt så ærlig og snill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 jeg tror ikke han er den eneste pakistanern som blir stoppet, jeg kjenner dritmange som blir stoppet hver dag, jeg selv blir stoppet hele tiden på kveldene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 har hatt lappen siden november..og vært i 6 promilletester..4 fartskontroller.. skal være sagt at de fartskontrollane var kontrollerte..ryktene går fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 og det finnes nå maaangen norske som heller ikke er fullt så ærlig og snill! Selvsagt, vi er nok akkurat like kriminell ! Det skal jeg ikke si noe på. Men så er det jo det at mange av disse utlendingene er flyktninger fra sitt egent land, og de burde jo pris sin gud for at vi lar dem bo her, i en av verdens beste land. Det som gjør meg litt oppgitt er at mange av disse heldige personene dritter i norsk lov og folkskikk, og plynderer og banker opp Nordmenn. Vel og merke, dette gjelder IKKE alle innvandrere!!! De burde ha litt mer respekt for de som reddet dem, og tok dem under deres tak og gav dem mat og ly. Jeg har ingenting i mot innvanderer, jeg liker bare ikke drittsekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Jeg har snart hatt lappen i 1 1/2 år, og blitt stoppet ca 20 ganger. 2-3 av dem har vært da politiet har satt på blålysene bak meg..(uten noe spesiell grunn). BMW er liksom et blikkfang for purken, spesielt med unge folk bak rattet. Det om han pakistaneren som ble stoppa er fra min oppfattelse "kun" fordommer. Synd at noen ødelegger for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 HAR HATT LAPPEN I OVER 7 ÅR NÅ å blitt stoppet 5-6 ganger,2 ganger for å få fartsbot,2 ganger for at jeg ikke hadde skilt forran og et par ganger uten noe spessiell grunn. kjører ganske mye egentlig og ser nesten aldri purken! vet ikke hvordan dere klarer å bli stoppet hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 har hatt lappen i 2 år, aldri blitt stoppet om ikke det var teknisk kontroll eller lignende... og fartskontroll da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Har blitt stoppet en gang på 6 mnd, det var i vinter med vinterbilen min. Lå breidt på glatta med sivilbil bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 har kjørt mamma sin bil i 2 år, ble seff stoppet da jeg kjørte for fort i en renault laguna, 6000 i bot altså, har hatt min bmw e30 i et år nå, blitt stoppet 5 ganger, ingen bøter eller slikt, kun "rutine" og en gang kom de etter meg med sirene og blålys, jeg stoppa, måtte kun vise førerkort og vognkort, så kjørte de igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå