Kjell Rune Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 såg ikke ut til og være serlig værre din heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Ble bra det der Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Meget pent. To meget pene hvite Compacter her på forumet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Strøken Compact ja! Meget bra resultat, men hva med hvite blinkers foran? Minte meg om denne: http://www.geocities.com/e36rulz/M3Side ... stall.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Må si den blei pener:) Likte spesielt godt det siste bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Lekkert Frode!Hvit bil kan bli skikkelig nice. Hæ?? nice med hvit bil?? nej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Josj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Kan ikke jeg få felgene dine a? Mer kurrant enn de jeg har til å bruke på bane liksom... Mine er jo alt for store og for breie.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Kan ikke jeg få felgene dine a? Mer kurrant enn de jeg har til å bruke på bane liksom... Mine er jo alt for store og for breie.... er du hånete nå eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2005 Du må kjøpe M-tech spoileren til hekken.... Den er utrolig pen til Compact.. Jeg hadde den på min gamle Compact Jeg har lyst på en slik spoiler, i tillegg til en bakrutespoiler fra Rieger. Den høye typen vel og merke. Får se hva det blir til. Har ikke lyst å koste på den all verdens med penger heller. Må til med nytt eksosanlegg og nye foringer i bakstillingen først. Strøken Compact ja! Meget bra resultat, men hva med hvite blinkers foran? Hvite blinklys er pent fra siden men jeg synest de blir for lyse i forhold til hovedlykten. Har lyst på nye grå, uten den orange kuppelen rundt pæren.Kan ikke jeg få felgene dine a? Mer kurrant enn de jeg har til å bruke på bane liksom... Mine er jo alt for store og for breie.... De er kurante på bane ja. Slik ser dekkene ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Hvite blinklys er pent fra siden men jeg synest de blir for lyse i forhold til hovedlykten. Har lyst på nye grå, uten den orange kuppelen rundt pæren. Tror vi har samme frontblinkere, Frode. Syns lyktene i seg selv er pene, særlig fra siden. Men den orange kuppelen rundt pæra irriterer meg grenseløst! Ser pent ut fra siden med litt mørkt sølvpreg, men desto verre at hele lykten ser orange ut forfra....grrrr. Er også på jakt etter nye blinkere, som skal stå i stil med hovedlyktene. Sånt man ikke tenkte på for noen år siden...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Kan ikke jeg få felgene dine a? Mer kurrant enn de jeg har til å bruke på bane liksom... Mine er jo alt for store og for breie.... er du hånete nå eller?? Hånete nei?? Hehe.. Var faktisk ikke det. Hadde vært greit å hatt ett sett som jeg kunne bruke på bane den gangen jeg skal det. Kan jo ikke kjøre med de jeg har. Kommer jeg over 120 så svømmer den noe vanvittig. Er ikke brukbart å kjøre med.. Men de dekkene og felgene til Frode kan jeg godt ta. Er det noen andre som har er det bare å si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Hvite blinklys er pent fra siden men jeg synest de blir for lyse i forhold til hovedlykten. Har lyst på nye grå, uten den orange kuppelen rundt pæren. Tror vi har samme frontblinkere, Frode. Syns lyktene i seg selv er pene, særlig fra siden. Men den orange kuppelen rundt pæra irriterer meg grenseløst! Ser pent ut fra siden med litt mørkt sølvpreg, men desto verre at hele lykten ser orange ut forfra....grrrr. Er også på jakt etter nye blinkere, som skal stå i stil med hovedlyktene. Sånt man ikke tenkte på for noen år siden...hehe Det løser du lett ved enten å lakke pærene med sølvlakk eller anskaffe deg krompærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Går ikke, for det er ikke pæra som er orange, men kuppelen rundt....det som er så frustrerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Nydelig Frode :D:D Ble kjempepen den nå, heia Compact klanen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå