Gå til innhold

Facelift på Compacten

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må kjøpe M-tech spoileren til hekken.... Den er utrolig pen til Compact.. Jeg hadde den på min gamle Compact

Jeg har lyst på en slik spoiler, i tillegg til en bakrutespoiler fra Rieger. Den høye typen vel og merke.

Får se hva det blir til. Har ikke lyst å koste på den all verdens med penger heller. Må til med nytt eksosanlegg og nye foringer i bakstillingen først.

Strøken Compact ja! Meget bra resultat, men hva med hvite blinkers foran?

Hvite blinklys er pent fra siden men jeg synest de blir for lyse i forhold til hovedlykten. Har lyst på nye grå, uten den orange kuppelen rundt pæren.
Kan ikke jeg få felgene dine a? Mer kurrant enn de jeg har til å bruke på bane liksom... Mine er jo alt for store og for breie....

De er kurante på bane ja. Slik ser dekkene ut: 8)

IMG_2463lite.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite blinklys er pent fra siden men jeg synest de blir for lyse i forhold til hovedlykten. Har lyst på nye grå, uten den orange kuppelen rundt pæren.

Tror vi har samme frontblinkere, Frode. Syns lyktene i seg selv er pene, særlig fra siden. Men den orange kuppelen rundt pæra irriterer meg grenseløst! :? Ser pent ut fra siden med litt mørkt sølvpreg, men desto verre at hele lykten ser orange ut forfra....grrrr. Er også på jakt etter nye blinkere, som skal stå i stil med hovedlyktene. Sånt man ikke tenkte på for noen år siden...hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke jeg få felgene dine a? Mer kurrant enn de jeg har til å bruke på bane liksom... Mine er jo alt for store og for breie....

er du hånete nå eller?? ;)

Hånete nei?? Hehe.. Var faktisk ikke det. :) Hadde vært greit å hatt ett sett som jeg kunne bruke på bane den gangen jeg skal det. Kan jo ikke kjøre med de jeg har. Kommer jeg over 120 så svømmer den noe vanvittig. Er ikke brukbart å kjøre med..

Men de dekkene og felgene til Frode kan jeg godt ta. :) Er det noen andre som har er det bare å si ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi har samme frontblinkere, Frode. Syns lyktene i seg selv er pene, særlig fra siden. Men den orange kuppelen rundt pæra irriterer meg grenseløst! :? Ser pent ut fra siden med litt mørkt sølvpreg, men desto verre at hele lykten ser orange ut forfra....grrrr. Er også på jakt etter nye blinkere, som skal stå i stil med hovedlyktene. Sånt man ikke tenkte på for noen år siden...hehe :wink:

Det løser du lett ved enten å lakke pærene med sølvlakk eller anskaffe deg krompærer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...