sn|per Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Skal kjøpe meg ny bil nå og 2 av bilene jeg vurderer er MB SLK200 eller en Bmw Z3 1.8. Hvordan er z3'en i forhold til MB'en? Noen spesielle feil jeg burde se etter på bmw'en? Noe sm overasker meg er at det er nesten umulig å finne ac/klima på z3'ene. (trenger det jo strengt tatt ikke pga. cab, men fortsatt kjekt å ha) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Den er liiiiten da . Minner om Mazda MX5. Syns den er litt rar...hehe. Men sikkert god bil å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 bmw e36 cab, eller z4. z3 er ALTFOR liten, litt tøff er den men... er litt rar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Prøvde en Z3 1,8 og den var faktisk ganske så god å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Z3 er utrolig stygg og rar....æsj at bmw har logoen sitt på en slik liten sak...nei, kjøp heller en fet MB om du ikke har noen andre bmw`er i sikte...jeg ville MYE heller ha kjøpt en fet E36 cab... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Det er vel du som har en rar smak, Z3 er mye finere enn Mercedes, finere linjer, Mercen har ikke linjer i det hele tatt men ståltaket er jo en kjekk sak. Å skrive at Z3 ikke skulle hatt BMW logo er jævla barnslig og idiotisk, jeg som har Z3 vet hvilken reaksjoner bilen får av unge og gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 å såååå sint! ingenting å bli sur for det, hører ofte av bmw er stygt, men flyger i strupene på folk av den grunn...jaja, min mening, din mening.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 hadde ikke vært i tvil hadde nok blitt mercedesen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Jeg er ikke sint, men det er idiotisk å si at den ikke skulle hatt BMW merke, det går vel an å produsere biler for diverse smak. Det finnes mange BMW'er jeg ikke ville drømme om å kjøpe også, men det er fint de blir produsert slik at andre med en annen smak enn meg kan kjøpe dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Kompis av meg har hatt en Z3 i mange år... har kjørt den en god del. Utrolig fast og fin bil. Er vel 1,8 literen han hadde oxo.... 140hk i den hvis ikke jeg tar feil.. Synes designet er utrolig pent jeg... sinnsyk fin front. De er kommet på et greit prisnivå oxo, ca 140k ++ Løp og kjøp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Har sansen for Z3. Bilen har fått et visst frisør-stempel, men den er like fullt en av de peneste cabene jeg vet om. Klassiske former! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 1.8 literen har bare 118 hk mens 1.9 har 140 hk. Et meget vakkert design, spesielt de med 6 syl ser utrolig rå ut bakfra, med bakskjermer som er bredere enn sidespeglene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Helt enig, Z3 er en klassiker som er utrolig morsom å kjøre, den er noe soft (myk) å kjøre synes jeg, å kunne vært litt stivere! Hentet inn en 1.8 l Z3 til en arbeids kompis, flott bil og mye moro for pengene! Personlig måtte jeg ha hatt en sekser, det er det som for meg er BMW, dessuten har du cab er lyd viktig! Har selv hatt en E36 320 individual cab (96 mod), å som jeg savner den... Spørs om ikke family femmer'n blir ofret til fordel for en E46 cab... Men tilbaqke til topicen, skal du ha en bil som er morsom å kjøre, gå for BMW'n, skal du ha en mer komfort bil, gå for Benz'en. Det er mitt råd, Benz'en er kanskje den mest sofistikerte av de to, men det er litt som minner om ... gamlis bil også-hehe... som benz gjerne er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 ille å si det, men MBen knuser z3en :\ e46 cab! the beauty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Selvfølgelig anbefaler jeg Z3! Og da helst Coupe versjonen som er styggpen Men om du er ute etter roadster så velg i hvertfall 1,9l. Det er MYE kjøreglede i en "liten" Z3. Min Z3 er i hvertfall ikke mye "soft" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå