Gå til innhold

z3 - Noe å satse på

sn|per
 Share

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny bil nå og 2 av bilene jeg vurderer er MB SLK200 eller en Bmw Z3 1.8.

Hvordan er z3'en i forhold til MB'en? Noen spesielle feil jeg burde se etter på bmw'en? Noe sm overasker meg er at det er nesten umulig å finne ac/klima på z3'ene. (trenger det jo strengt tatt ikke pga. cab, men fortsatt kjekt å ha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z3 er utrolig stygg og rar....æsj at bmw har logoen sitt på en slik liten sak...nei, kjøp heller en fet MB om du ikke har noen andre bmw`er i sikte...jeg ville MYE heller ha kjøpt en fet E36 cab...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel du som har en rar smak, Z3 er mye finere enn Mercedes, finere linjer, Mercen har ikke linjer i det hele tatt men ståltaket er jo en kjekk sak. Å skrive at Z3 ikke skulle hatt BMW logo er jævla barnslig og idiotisk, jeg som har Z3 vet hvilken reaksjoner bilen får av unge og gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sint, men det er idiotisk å si at den ikke skulle hatt BMW merke, det går vel an å produsere biler for diverse smak. Det finnes mange BMW'er jeg ikke ville drømme om å kjøpe også, men det er fint de blir produsert slik at andre med en annen smak enn meg kan kjøpe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis av meg har hatt en Z3 i mange år... har kjørt den en god del. Utrolig fast og fin bil. Er vel 1,8 literen han hadde oxo.... 140hk i den hvis ikke jeg tar feil.. Synes designet er utrolig pent jeg... sinnsyk fin front. :D

De er kommet på et greit prisnivå oxo, ca 140k ++

Løp og kjøp.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, Z3 er en klassiker som er utrolig morsom å kjøre, den er noe soft (myk) å kjøre synes jeg, å kunne vært litt stivere!

Hentet inn en 1.8 l Z3 til en arbeids kompis, flott bil og mye moro for pengene!

Personlig måtte jeg ha hatt en sekser, det er det som for meg er BMW, dessuten har du cab er lyd viktig!

Har selv hatt en E36 320 individual cab (96 mod), å som jeg savner den...

Spørs om ikke family femmer'n blir ofret til fordel for en E46 cab...

:P

Men tilbaqke til topicen, skal du ha en bil som er morsom å kjøre, gå for BMW'n, skal du ha en mer komfort bil, gå for Benz'en.

Det er mitt råd, Benz'en er kanskje den mest sofistikerte av de to, men det er litt som minner om ... gamlis bil også-hehe... som benz gjerne er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...