sax Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Jeg ville også anbefalt Z3 coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Du velger Z3 selvfølgelig. Den ER tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Er du redd for å få for myk bil, kjøp en med M-pakke, kan skrive under på at det er moro Det er deilig å kjøre cab, ville aldri byttet i coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 ....eg var og innom Z3og TT Roadster og SLK, men hadde Porsche Boxter og BMW E46cab øvert på ønskelista. Z3 er flott i linjene..spesielt framme (ikkje så fin bak). Fantastisk å køyre, men eg kjøpte E46Cab, og har ikkje angra eit sekund på det heller! ...cab og coupe??.....vind i håret får du berre av CAB!!!...med hardtop så har du Coupe når det gjeld og, kan anbefalast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Z3 Coupe har faktisk 50% stivere karosseri en roadsteren bare så det er sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Z3 Coupe har faktisk 50% stivere karosseri en roadsteren bare så det er sagt.. ......ja det er ikkje tvil om at Cab er mindre stiv enn Coupe. Ta lokket av ei skoeske så ser du kva eit tak i utgangspunktet gjer! er faktisk ekstremt fornøygd med med stivheiten i E46...den er berre konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Karosseriet på roadsteren er utrolig stivt til cab å være. Dette med skoesken er litt tullete fordi en cab er ekstra forsterket under. Roadsteren er MYE stivere i karosseriet enn f.eks en 3 serie cab. Dette er fordi den opprinnelig er bygget som cab, en annen årsak er at det er så kort avstand som er åpen. Dette med at Coupe er så mye stivere er rett og slett fordi den har beholdt roadsterens fantastiske avstiving og i tillegg har tak. Har ALDRI følt vridninger i karosseriet på min men har ikke vært på bane, tipper den er minst like stiv som en 3'er. Det blir vel mye protester nå, men tror Z3 coupe er minst 60% stivere enn en 3 serie sedan også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Z3 er utrolig stygg og rar....æsj at bmw har logoen sitt på en slik liten sak...nei, kjøp heller en fet MB om du ikke har noen andre bmw`er i sikte...jeg ville MYE heller ha kjøpt en fet E36 cab... En annen ting vil vel være at den ikke er ekte Bayer.. Huff amerikanske biler er en nedtur.. Men for all del x5 er vel også like lite Bayersk, men for en bil.. Har ikke noe mening om at andre kjøper en z3 men JEG mener den er utrolig stygg..Men kunne tenkt meg z3 med 2,8l 6ern! eller z3 m power med 3,2l og 321hk!!!! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Synes en velholdt Z3 er utrolig fin og en mindre velholdt er ikke noe særlig. Leste en test med M roadster mot andre roadstere og de klagde over at den var alt for myk i forhold til de andre bilene de testet. Alltid hatt inntrykk av at Z3 ikke er særlig vridningstiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Synes en velholdt Z3 er utrolig fin og en mindre velholdt er ikke noe særlig. Hva slags mindre velholdte biler liker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Synes en velholdt Z3 er utrolig fin og en mindre velholdt er ikke noe særlig. Hva slags mindre velholdte biler liker du da? Et godt råd, sats på 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Hørte eksoslyden fra en Z3 coupe 2.8, med Eisman potte, sinnsyk rå lyd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Ekte Bayer ? Er det virkelig det som betyr noe for deg Patrick? For meg er det viktig å ha den bilen jeg har lyst på. Jeg kjøper BMW for min skyld ikke for BMW sin skyld. Har hatt BMW i snart 12 år, Først 745iA, så 535iA, og nå Z3 i tillegg til sistnevnte. Disse bilene har jeg kjøpt fordi jeg har elsket disse bilene, ikke fordi det er BMW. Skulle jeg få for meg at Mercedes er en morsommere bil enn BMW, ja da kjøpetr jeg en Mercedes. Bare en tulling kjøper et merke når han egentlig kunne tenke seg et annen. Dersom de ikke produserer det jeg ønsker meg (noe de uten problemer har klart til nå) så bytter jeg gjerne merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Ekte Bayer ? Er det virkelig det som betyr noe for deg Patrick? For meg er det viktig å ha den bilen jeg har lyst på. Jeg kjøper BMW for min skyld ikke for BMW sin skyld. Har hatt BMW i snart 12 år, Først 745iA, så 535iA, og nå Z3 i tillegg til sistnevnte. Disse bilene har jeg kjøpt fordi jeg har elsket disse bilene, ikke fordi det er BMW. Skulle jeg få for meg at Mercedes er en morsommere bil enn BMW, ja da kjøpetr jeg en Mercedes. Bare en tulling kjøper et merke når han egentlig kunne tenke seg et annen. Dersom de ikke produserer det jeg ønsker meg (noe de uten problemer har klart til nå) så bytter jeg gjerne merke. ...Kloke ord der! Trur det er litt for mange som kjøper for "at andre skal like"...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Ekte Bayer ? Er det virkelig det som betyr noe for deg Patrick? For meg er det viktig å ha den bilen jeg har lyst på. Jeg kjøper BMW for min skyld ikke for BMW sin skyld. Har hatt BMW i snart 12 år, Først 745iA, så 535iA, og nå Z3 i tillegg til sistnevnte. Disse bilene har jeg kjøpt fordi jeg har elsket disse bilene, ikke fordi det er BMW. Skulle jeg få for meg at Mercedes er en morsommere bil enn BMW, ja da kjøpetr jeg en Mercedes. Bare en tulling kjøper et merke når han egentlig kunne tenke seg et annen. Dersom de ikke produserer det jeg ønsker meg (noe de uten problemer har klart til nå) så bytter jeg gjerne merke. Ok da men du la vel kanskje merke til at det ikke var ment så seriøst, er vel du som har problemer med det da du tar det så tungt? Uansett det er selfølgelig en god bil, ellers så hadde den ikke kommet fra BMW:) Har likt BMW hele livet, og ikke for at de er populære osv..Men det er klart de har et rykte og holde når det gjelder å lage biler..En hvis standard må de ha ettersom de har en av de beste motoringeniørene i verden..BMW blir bare bedre og bedre! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå